כתב אישום הוגש היום (שישי) נגד תושב אילת בשנות ה- 20 לחייו בגין איומים, תקיפת שוטר, החזקת סמים והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, זאת לאחר שסירב לעטות מסכה על פניו למרות ששוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל מסרו לו מסכה שהייתה ברשותם, קילל, איים בתקיפה ואף תקף בכך שירק על פניו של אחד השוטרים.

שוטרי מג"ב שעסקו באכיפת ההנחיות למיגור נגיף הקורונה בעיר הדרומית, הבחינו ב-27.07.20 בשני אנשים ללא מסכה כלל במרינה בעיר. השוטרים שפנו אל השניים ביקשו מהם לעטות מסכה ובשלב זה על פי כתב האישום, אמר הנאשם לאחד השוטרים: "מי אתה שאני ישים מסכה בחום הזה" (הטעות במקור). לאחר שהשוטרים הציעו לנאשם מסכה חד פעמית הוא סרב לעטות אותה ואף הוציא מכיסו סיגריה שהכילה קנאביס, קרע אותה מול השוטר ואמר לו: "כולה גראס, אם היית גבר הייתי נותן לך לעשן איתי".

בהמשך טען הנאשם שהוא סובל מאסתמה וכשהשוטר ביקש ממנו אישור לכך, הוא איים על השוטרים בכך שאמר בין היתר: "לא לעצבן אותי אחי, אני פסיכיאטרי על כל הראש, אני בסוף אוציא את העצבים עליכם ואשב במעצר, אתם לא יודעים עם מי הסתבכתם ואיפה נפלתם". בעקבות הדברים האלה עיכבו השוטרים את הנאשם לתחנת משטרת אילת שם על פי כתב האישום ירק הנאשם על פניו של אחד השוטרים ממרחק קצר מאוד.