התפתחות נוספת בפרשת ההתעללות במעון הילדים ברמלה: לפני זמן קצר עצרו הערב (רביעי) חוקרי מרחב שפלה במשטרה שתי סייעות נוספות, (26, ו-49) המועסקות במעון ברמלה וחשודות בהתעללות בפעוטות בגן. עד כה, נעצרו שבע סייעות במסגרת הפרשה, ומחר הן יובאו לבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצרן.

בנוסף לסייעות, נחקרת במשטרה גננת נוספת שעובדת במעון בחשד לאלימות כלפי פעוטות. הורים שנחשפו לפני זמן קצר לפרטי הפרשה אמרו בכאב: "חשבנו שאנחנו שולחים את הילדים למעון, מסתבר שהם נרשמו לארגון פשיעה".

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד דחה את הערר שהגישה ענבר דוניו (29), אחת מחמש הסייעות שנעצרו בפרשת ההתעללות במעון ילדים ברמלה, והורה להותיר אותה במעצר עד היום. מחר בבוקר מתכוונת המשטרה להביא אותה פעם נוספת לבית המשפט ולבקש את הארכת מעצרה.

באמצעות בא כוחה עו"ד עופר רשו, ביקשה הסייעת שנעצרה בשני בערב להשתחרר למעצר בית, אולם, כאמור, בתום הדיון החליט בית המשפט כי הוא לא מוצא מקום לשנות את החלטתו של שופט בית משפט השלום בראשון לציון עמית מכלס שהאריך את מעצרה של הסייעת בשלושה ימים.

כזכור, אחרי דוניו, נעצר גם משה ברסי, בעלה של בעלת המעון, והוא חשוד בעבירות של התעללות בקטין בידי אחראי, אי מסירת דיווח ועבירות נלוות. מצפייה בסרטונים ממצלמות האבטחה בגן ניתן לקבוע כי אין מקום לקבל את טענתו, לפיה אינו קשור לפרשה, שכן עולה שהבעל גם שימש כאיש צוות אחראי על הלוגיסטיקה וכן לא אחת טיפל באופן אישי בפעוטות.