בני זוג מהצפון, נשואים כבר למעלה משני עשורים, נקלעו למשבר. הבעל, פסיכיאטר בכיר ובעל קליניקה פרטית, טוען כי אשתו, המתעסקת בקוסמטיקה ובטיפולי לייזר בהיותה רופאה אלטרנטיבית, הפכה לאלימה על רקע הניסיונות שלו לברר לאן היא נעדרת לעתים עד השעות הקטנות של הלילה. "הוויכוחים שלנו עולים לטונים גבוהים ולעתים הם מסתיימים במעשה אלימות", טען בתצהיר שהגיש. 

לדבריו, במקרים מסוימים היא מנסה לפייס אותו במיטה, ואז, לדבריו, "אונסת אותי". עוד טען הבעל כי "במקרה אחד סירבתי ופשוט נכנסתי למקלחת, ואשתי סגרה את הדלת מבחוץ. במשך שלוש שעות היא סירבה לפתוח את הדלת". 

לדבריו, הוא לא יכול היה להגיב כי הילדים היו בבית וישנו בחדרים הסמוכים. עוד סיפר הפסיכיאטר הבכיר כי רעייתו מרימה עליו ידיים והוויכוחים גולשים לא מעט למהלומות: "היא סטרה לי לפחות שלוש פעמים". 

עו''ד סולן (צילום: באדיבות המצולם)
עו''ד סולן (צילום: באדיבות המצולם)

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוענת כי בעלה עושה פרשנות לאירועים מסוימים שבינם לבין המציאות אין קשר: "מעולם לא כלאתי אותו בשירותים כפי שהוא טוען, הוא טרק את הדלת והמנעול נשבר. הוא סירב שנעיר את בננו בן ה-18 שיסייע לי, וכך קרה שרק אחרי שלוש שעות הוא חילץ את עצמו". 

לדבריה, הדרישה של בעלה לגט אינה במקומה. היא מבקשת לחשוב על הבקשה הזו. עו"ד סולן טוענת עוד כי האישה מדגישה שמדובר בעלילה מוחלטת. 

בתגובה בית הדין הטיח באישה: "אם הוא מעליל - למה את מסרבת לקבל ממנו גט?". עו"ד סולן ציינה כי האישה אינה מעוניינת למחוק חיים שלמים ולא בחלוקת הרכוש הרב, אלא בפסק זמן למחשבה. בית הדין נתן לבני הזוג חודש ימים להגיע להסכמות - ובית המשפט למשפחה ידון בפירוק השיתוף על הווילה והדירה הנוספת שבבעלותם במועד מאוחר יותר.