אונס קבוצתי בדרום הרחוק: חשד לפרשת מין מזעזעת נחקר בימים אלו בתחנת המשטרה באשקלון, ובמרכזה טענה לאונס שחוותה קטינה בת 16 בעת שנפשה במלון באילת לפני כשבוע. לאחר האירוע הגיעה הקטינה לתחנת המשטרה באשקלון ושטחה בפני החוקרים חשד לאירוע חמור לכאורה, שבו נפלה לדבריה קורבן בעת ששתתה לשוכרה. בית משפט השלום בקריית גת האריך אתמול בחמישה ימים את מעצרו של חשוד שנעצר בפרשה ואשר מכחיש כי אנס את הקטינה, אבל לא יכול היה למנוע מעשרות נערים להמשיך לבצע בה את המעשה, לטענתו. 

מתלונתה של הקטינה עולה, כי היא שהתה באילת עם חברתה ומספר קטינים בני גילם. הם שתו לשוכרה, או אז הציע לה החשוד עזרה ובאמתלה כלשהי הוביל את המתלוננת למלון, שם בעל אותה כשהיא שיכורה ואינה יכולה להתנגד, וזאת בניגוד להסכמתה.

בבית משפט השלום בקריית גת טען פרקליטו כי מדובר בקטינה מעל לגיל 16 וכי אין מניעה לכאורה לקיים איתה יחסי מין בהסכמה, אלא שמרשו טוען כי לא בא במגע איתה. נציג המשטרה טען בדיון כי בידי המשטרה ראיות לכאורה המפריכות את טענותיו של החשוד.

מי שחיזקה את טענותיה של המתלוננת הייתה חברתה ששהתה איתה במלון, ולטענתה בשלב מסוים כשהבינה שמשהו רע מתחולל ניסתה להיכנס לחדר בו הייתה המתלוננת, אולם לא הצליחה. במשטרה מנסים להתחקות אחר חשוד נוסף שבינו לבין המתלוננת היו חילופי הודעות בנייד.