הפרשה שמטלטלת את המדינה: המשטרה בוחנת פתיחה בחקירה בגין הפצת פרטי הקורבן, שנאנסה לפי החשד על ידי עשרות גברים באילת, ברשתות החברתיות, כמו גם את פרטי חשבון האינסטגרם שלה. עוד מתכוונים במשטרה לחקור עובדים מהמלון שנראים בסרטונים כמי שנמצאים בסמוך למעורבים. 

בתוך כך, במוצאי שבת מתכוונים לאמת את המשטרה עם החשודים, בתקווה שמצבה הנפשי הקשה ישתפר. זאת, על מנת להתקדם בחקירה. במקביל, נעשים מאמצים קדחתניים כדי לאתר את החשודים הנוספים. 

אתמול בערב הפגינו מאות נשים וגברים בנקודות שונות ברחבי הארץ תחת הכותרת "הפגנת זעם - לא שותקות מול אונס", בדרישה להחמרת הענישה על עבירות מין לאחר הפרסום אודות החשד לאונס הקבוצתי של הנערה בת ה-16 על ידי 30 גברים במלון באילת.

הפגנה נגד תרבות האונס (צילום: מתנדבת בעמותת רוח נשית)

מתלונתה של הקטינה עולה, כי היא שהתה באילת עם חברתה ומספר קטינים בני גילם. הם שתו לשוכרה, או אז הציע לה החשוד המרכזי עזרה ובאמתלה כלשהי הוביל את המתלוננת למלון, שם בעל אותה כשהיא שיכורה ואינה יכולה להתנגד, וזאת בניגוד להסכמתה.

בבית משפט השלום בקריית גת טען פרקליטו כי מדובר בקטינה מעל לגיל 16 וכי אין מניעה לכאורה לקיים איתה יחסי מין בהסכמה, אלא שמרשו טוען כי לא בא במגע איתה. נציג המשטרה טען בדיון כי בידי המשטרה ראיות לכאורה המפריכות את טענותיו של החשוד.

מי שחיזקה את טענותיה של המתלוננת הייתה חברתה ששהתה איתה במלון, ולטענתה בשלב מסוים כשהבינה שמשהו רע מתחולל ניסתה להיכנס לחדר בו הייתה המתלוננת, אולם לא הצליחה. במשטרה מנסים להתחקות אחר חשוד נוסף שבינו לבין המתלוננת היו חילופי הודעות בנייד.