פרשת האונס במלון "הים האדום" באילת: המשטרה עצרה הבוקר (שבת) נער בן 17, תושב הדרום, בחשד למעורבות בפרשה. הקטין, החשוד השלישי שנעצר בפרשה עד כה, נחקר ברגעים אלה במשטרה, שם נבדקת מידת מעורבותו באירוע.

מהמשטרה נמסר כי "צוות החקירה המיוחד של מרחב לכיש ומפקד המרחב נצ"מ רונן אבניאלי רואים בחומרה רבה את הפרשה והם משקיעים בה את מירב הכוחות על מנת להביא לפיצוח ופענוח של כל האירועים אשר התרחשו במלון "הים האדום" באילת לפני כשבוע וחצי".

במשטרה ממשיכים לקרוא לכל מי שהיה בסביבתה של הקטינה ונכח במסדרון שבו אירע האירוע - להגיע למשטרה למסור עדות.

במשטרה מציינים כי בידיהם זיהוי מלא של מספר לא מבוטל של צעירים המתועדים בסרטון, והם "יגיעו לכל אחד מהם", או אז הם ייעצרו וייחקרו.

בנוסף, חוקרי הצח״מ עיכבו אתמול לחקירה צעירה בת 19, תושבת המרכז, בחשד לניסיון שידול לפרסום חומר תועבה. זאת לאחר, שבעקבות צילום וואטסאפ שהתקבל במשטרה ובו אחד מחברי הקבוצה שואל אם למישהו יש את הסרטון של 30 נערים, היא רשמה בתגובה: "אל תתקמצנו, שתפו".

מחקירת המשטרה עולה כי היא עשתה זאת ללא מחשבה או כוונה מיוחדת והביעה חרטה על המעשה. היא ציינה שבעקבות ההתכתבות שהועברה לאתרים אחרים היא קיבלה הודעות נאצה בטלפון, שלאחריהן כתבה פוסט התנצלות. בתום החקירה שוחררה הצעירה בתנאים.