הפרשה מזעזעת באילת: מהמשטרה נמסר היום (שבת) על התפתחויות בחקירת פרשת האונס הקבוצתי באילת, מהן עולה כי מספר החשודים באירוע הוא דו ספרתי, של חשודים שהיו מעורבים בדרגות חומרה שונות. ההערכה היא שקרוב ל-20 נערים וצעירים ידעו על מה המתרחש בחדר והם לא מנעו את העבירה או דיווחו עליה. במשטרה עושים פענוח דיגיטלי של הסרטונים, אז יתברר ככל הנראה כמה מהמעורבים באו עם הנערה במגע ללא ידיעתה.

הפגנה נגד תרבות האונס (צילום: מתנדבת בעמותת רוח נשית)

בשעות אלו מלווה את הקטינה חוקרת נוער צמודה מצוות החקירה שקורבן העבירה נותנת בה אמון מלא. אותה חוקרת מלווה גם חברות נוספות של הקטינה שהיו אתה בחופשה. נבהיר כי מיד עם קבלת הפרטים, העבירה המשטרה כנדרש את המידע לידיעת גורמי הרווחה ועל מנת לשמור על כבודה של הקטינה לא הועבר דיווח לבית הספר שבו היא לומדת.

ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

בתוך כך, בתום הערכת מצב שקיים היום מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם סופר יחד עם מפקד מרחב לכיש נצ"מ רונן אבניאלי ובה נטלו חלק גם צוות החקירה המיוחד (צח"מ), החוקר את פרשת אונס הקטינה באילת, עולה כי חלה התקדמות משמעותית בחקירה, וזאת עם מעצר של חשוד נוסף, רביעי במספר, קטין בן 17 שיובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, יחד עם החשוד הראשון מהפרשה, תושב חדרה בן 27.

במשטרה סבורים כי הצליחו להגיע להערכה של מספר חשודים המעורבים באירוע, ובשעות אלה שוקד הצח"מ על השלמת פרטי זהותם של החשודים ומעצרם יתבצע בהמשך. נדגיש כי חוקרת נוער מהצוות המיוחד מלווה את הקטינה וחברותיה.

בסך הכל נעצרו היום שני נערים בני 17 תושבי הדרום בחשד לאינוס. אחד מהם יובא להארכת מעצר הערב. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של שני חשודים, בגיר שנעצר ב-18.8 וקטין שנעצר הערב.

תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)
תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)

מהמשטרה נמסר כי "צוות החקירה המיוחד של מרחב לכיש ומפקד המרחב נצ"מ רונן אבניאלי רואים בחומרה רבה את הפרשה והם משקיעים בה את מירב הכוחות על מנת להביא לפיצוח ופענוח של כל האירועים אשר התרחשו במלון "הים האדום" באילת לפני כשבוע וחצי".

במשטרה ממשיכים לקרוא לכל מי שהיה בסביבתה של הקטינה ונכח במסדרון שבו אירע האירוע - להגיע למשטרה למסור עדות.

 במשטרה מציינים כי בידיהם זיהוי מלא של מספר לא מבוטל של צעירים המתועדים בסרטון, והם "יגיעו לכל אחד מהם", או אז הם ייעצרו וייחקרו.