השחקן משה איבגי הגיש היום (ראשון) באמצעות עורכי דינו ערעור על הרשעתו במעשה מגונה בצעירה בעת צילומי סרט וסדרה. בערעור נכתב כי "המערער מעוניין לצרף לערעור בקשה להגשת ראיות חדשות בערעור ויתכן אף מתן הוראות לבית משפט קמא לשמוע חלק מהעדים מחדש, בהם המתלוננת א' נשוא הכרעת הדין המרשיעה, זאת בהתאם להתפתחויות שחלו לאחר מתן גזר הדין". 

עורכי דינו של איבגי הבהירו כי הערעור הוגש נגד הכרעת הדין המרשיעה והן כנגד העונש שהוטל על השחקן. "חומרי החקירה החדשים שהוגשו על ידי הח"מ לבית המשפט קמא לאחר מתן גזר הדין טרם הועברו לעיונו של הח"מ", הוסיפו עוד עורכי דינו של איבגי. 

בחודש ינואר האחרון הורשע איבגי, כאמור, בביצוע מעשה מגונה. בניגוד לדרישת הפרקליטות, שביקשה עונש מאסר בפועל, השופט קבע כי איבגי ירצה שישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי, כפי שדרש עורך דינו מיכאל כרמל. בנוסף, הוטל על איבגי קנס של 10,000 שקלים.

על פי הכרעת הדין, בשנת 2012, במהלך הפקת סרט בכיכובו, ניגש איבגי אל המתלוננת א' מאחור, הכניס את ידו מאחורי חולצתה וליטף את גבה. א' הופתעה ושאלה למעשיו, ואיבגי השיב לה: "הפירצה קוראת לגנב". עוד נקבע בהכרעת הדין כי במהלך אותה שנה, במהלך צילומי סדרת הטלוויזיה "הבורר", נצמד איבגי אל א', חיבק אותה בחוזקה, ולחש על אוזנה כי הוא רוצה לקיים עמה יחסי מין.

 בית המשפט אימץ את עדותה ומצא תמיכה לעדותה בדברים שמסר איבגי במהלך עימות שנערך בינו לבינה בתחנת המשטרה ובעדותה של עדה נוספת, שהעידה על אירוע דומה שחוותה לפני כ-20 שנה.