חשד לרצח: אירוע תקיפה חמור שהתרחש במהלך סוף השבוע בישיבה בשכונת בית ישראל בירושלים במהלכה נפצע באורח קשה דייר במקום, הסתיים אתמול בערב עם ההודעה על פטירתו של הקורבן בן 60 ומעצרו של החשוד, גם הוא דייר המקום כבן 40 שהועבר לחקירה בחשד לרצח. בית המשפט האריך את מעצר החשוד בשבעה ימים. 

אמש , התקבל במשטרה דיווח מבית החולים כי גבר בשנות ה-60 לחייו שפונה בסוף השבוע לבית החולים מהישיבה לחוזרים בתשובה בשכונת בית ישראל בירושלים, כשהוא פצוע באורח קשה לאחר שהותקף על ידי אחר בישיבה בצורה חמורה - נפטר בבית החולים.

עם קבלת הדיווח יצא צוות חוקרים לבית החולים וצוות נוסף הגיע לישיבה, איתר במהירות את זירת האירוע וביצע את מעצרו של החשוד בתקיפה. אל זירת האירוע הוזעקו טכנאי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) של המשטרה, והחלה חקירה במהלכה נאספו ממצאים הקשורים לאותו אירוע תקיפה.

נציין כי במקום מתגוררים אברכים שחלקם בילו חלק משנותיהם בעברם מאחורי סורג ובריח, ומדובר במוסד תורני המשמש עבורם בית ומקום ללימוד תורה.

עוה״ד עאטף פארחת וגבי טרנשווילי, שמייצגים את החשוד ברצח בירושלים מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרו: "החשוד מכחיש את אחריותו לגרימת מותו הטראגי של המנוח. הוא משתף פעולה עם חוקריו ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבחן את גרסתו והחשוד ישתחרר בהקדם".