בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של החשוד בפיגוע בפתח תקווה, זאת כדי לאפשר את המשך החקירה של אירוע.

כאמור, משפחתו של הרב שי אוחיון, שנרצח בפיגוע הטרור, עדיין מתקשים לעכל ולהשלים עם האובדן. אחותו חגית יודקוביץ' שוחחה עם עיתונאים: "אני רוצה להגיד תודה לכל עם ישראל בשמי ובשם משפחתי שכולם תומכים. אחי שי היה הדבר הטהור ביותר, שפגש שלא באשמתו את הדבר הרע ביותר שיכול להיות, והתוצאה של אותו מפגש היא טרגית עבורינו, עבור הילדים האלמנה ועבור כל עם ישראל. הפסדנו אדם שהוא משכמו ומעלה שהיה עילוי אבל אף אחד לא ידע עד כמה הוא בקיא ברזי התורה הקדושה. רק מי שהכיר מקרוב ידע כי היה צנוע, בצורה שלא אפשר לתאר".

איך את מתייחסת לעובדה שהוא נרצח כמה עשרות מטרים בדרכו הביתה בדרך אל הילדים?
"יש מה להגיד על זה? באמת. הממשלה שלנו צריכה להתעשת על עצמה, לא יכול להיות שאין ביטחון לעם ישראל, שאדם באמצע יום במרכז הארץ יורד מהאוטובוס ונדקר למוות. הדברים האלה קורים, כולנו יודעים למה, אין ענישה, אין אכיפה, אנחנו יודעם שמי שמרחם על האכזרים סופו להתאכזר על הרחמנים. אז במקום לדאוג לביטחון התושבים כנראה דואגת לדברים אחרים והגיע המן שיקחו דברים ברצינות כדי שלא עוד משפחה תעבור מה שאנחנו עוברים. מספיק משפחות עוברות את הסבל הזה".

חברו אילן רוסו הוסיף: "אני גר במושב שער אפריים. אנחנו הקהילה התורנית של בית הכנסת במשך 12 שנה, גידל דורות של ילדים שלומדים בכוללים. הסכין שפילחה את ליבו היתה ארוכה מספיק כדי לדקור ולפצוע את כל החברים והמעריצים שלו. אנחנו בהלם ומבכים את הסתלקותו מאיתנו".