ביהמ"ש השלום בת"א האריך היום (ראשון) את מעצרו של הגבר מאריאל, שנעצר הבוקר בחשד שאיים אתמול על קבוצת מפגינים במחלף הסירה בהרצליה, לאחר שתועד כשהוא מנופף באקדח לעברם. 

אחיו ששהה איתו ברכב בזמן האירוע נעצר יחד איתו ושוחרר בתנאים מגבילים בתום חקירתו בתחנת המשטרה. החקירה נמשכת.

אמש, כאמור, פורסם ברשתות סרטון, בו מצולם גבר אשר חולף ברכבו על פני מספר מפגינים במחלף הסירה בהרצליה ומפנה לעברם מה שנראה כאקדח. על אף שהמקרה לא דווח למשטרה בזמן ההתרחשות, המשטרה פתחה בבדיקה יזומה לבירור פרטי המקרה והנסיבות.

נהג שולף אקדח על מפגינים בצומת הסירה בהרצליה (צילום: דוברות הדגלים השחורים)

הבוקר, כפי שצוין, הצליחה המשטרה לאתר את החשוד ואת אחיו שהיה עמו ברכב. המשטרה עצרה את  החשודים, תושבי אריאל, וכן תפסה אקדח פלסטיק שנתפס ברשותו של החשוד. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

מ"הדגלים השחורים" נמסר בתגובה למעצרי המשטרה: "אנו מברכים על המעצר המהיר שביצעה משטרת ת״א נגד החשודים בשליפת האקדח, נקווה שימצו עמם את הדין. האלימות הנמשכת כלפי המפגינים היא תוצאה של הסתה מתמשכת של הנאשם, המסית והמפלג בנימין נתניהו. הנאשם טועה לחשוב שההסתה שלו מפחידה אותנו, היא לא, היא רק מראה לנו עד כמה חשוב המאבק נגדו".

מ"קריים מיניסטר" נמסר: "המקרה החמור שאירע בהרצליה הוא תוצר של ההסתה המתמשכת שמוביל הנאשם מבלפור כלפיי המפגינים שמחלחלת היטב ועלולה להוביל לרצח הבא. אנו סומכים את ידינו על מערכת אכיפת החוק שתמצה איתם את מלוא הדין. זו שעת מבחן. הציבור הישראלי על כל גווניו חייב להתעורר ולפעול יחד, בלי פחד, כדיי שראש ממשלה מושחת, מסית ומפלג יילך הביתה .זה כבר לא ימין ושמאל, אסור לתת לנתניהו לפורר את המדינה".