בעקבות חוב כספי: שבעה גברים נעצרו בחשד למעורבות באירוע חטיפה ואיומים כלפי צעיר בן 24 מנתניה, והובאו היום (רביעי) לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. על פי חקירת משטרה שהתנהלה במסגרת הלוואות בשוק האפור, עלה חשד לאירוע חטיפה, החזקת אדם בניגוד לרצונו וגביית הכסף ממנו באמצעות איומים ואלימות. 

מהחקירה עלה כי הקורבן צבר חוב בסדר גודל של מאות אלפי שקלים, ולא עמד בהחזרו. מפאת החשש מנושיו, נמלט הצעיר לאילת, שם שהה מספר חודשים. אלא שאז החשוד המרכזי, תושב חדרה, איתר אותו והפתיע אותו בדירתו ביום שישי שעבר, הכניס אותו בכוח לרכבו והעביר אותו לדירה בחדרה, שם החזיק בו בניגוד לרצונו. 

כמו כן, נכפה על הצעיר לעבוד בעסק של גורם שלישי, ונקבע כי השכר שיקבל עבור עבודתו יועבר ישירות לצורך כיסוי החוב. כאמור, שבעת המעורבים נעצרו והובאו לבית המשפט לדיון בעניינם וחקירת המקרה נמשכת. 

הבוקר פורסם כי ארבעה תושבי נצרת, בין הגילאים 21-18, נעצרו בחשד לחטיפה וגרימת חבלה של צעיר נוסף. הם תועדו כשהם פורצים את דלת השירותים של מאפייה בעיר, לאחר שהבחינו שם בקורבן, גוררים אותו בכוח לעבר רכב פרטי, תוך שהם מכים ודוקרים אותו, ואז נמלטים מהמקום. הם אותרו על ידי בלשי משטרה שפעלו באזור, והיום הוגשו נגדם כתבי אישום.