מביע את תמיכתו: בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, צייץ היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו  פוסט בו הוא מביע תמיכה ברומן זדורוב, הנאשם ברצח תאיר ראדה בשנת 2006, ובעמירם בן אוליאל, הנאשם בשריפת בית הכפר הפלסטיני בדומא, במהלכו נרצחו בני הזוג סעד וריהאד דוואבשה ובנם בני השנה וחצי, לאחר שהושלכו לעבר ביתם בקבוקי תבערה. בפוסט שהעלה כתב נתניהו: "היום ברור - זדורוב ובן אוליאל חפים מפשע". 

תלמידת ביה"ס של תאיר ראדה: "אם רומן זדורוב היה רוצח - זה אותי"

שמו של זדורוב עלה לאחרונה לכותרות לאור טענות חוזרות ונשנות למחדלים בחקירה, שהובילו לכליאתו שלא בצדק. לפני יומיים התקיים דיון בבקשת פרקליטיו של זדורוב, שביקשו להגיש להבית המשפט ראיה חדשה, שלטענתם תסייע לזכות את מרשם. 

הדיון האמור הסתיים ללא החלטה, כאשר בשלב הבא צפויים להישמע שלל נימוקים להתנגדות לעדותו של ראש המכון לרפואה משפטית, ד"ר חנן קוגל, ואז תתקבל תשובתו של עוה"ד הלוי מטעמו של זדורוב.

הראיה היא חלק מהרצאה שהעביר ראש המכון לרפואה משפטית ד"ר חן קוגל לתלמידי הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב בזום, ותומכיו של זדורוב הצליחו להתחבר אליה והעתיקו את ההרצאה. מאוחר יותר עותק ממנה הופקד בבית המשפט בטענה כי דבריו של קוגל מחזקים את טענתו של זדורוב, שלפיה הוא חף מפשע. 

רומן זדורוב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
רומן זדורוב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בתוך כך, אתמול נדחתה עתירה שהוגשה על ידי עורכי דינו של עמירם בן אוליאל, שהורשע כאמור ברצח משפחת דוואבשה, והרשעתו נותרה ללא שינוי. בן אוליאל הורשע בחודש מאי השנה, לאחר משפט שהתנהל לאורך ארבע שנים, ואמר לאחר ההחלטה כי יערער לבית המשפט העליון.

עמירם בן אוליאל במשפטו (צילום: אבשלום ששוני)
עמירם בן אוליאל במשפטו (צילום: אבשלום ששוני)

השופטים ציינו בעת ההכרעה כי "ההתרשמות מהנאשם והתנהגותו הראתה כי לא מדובר על סיכון להודאות שווא. הודאותיו אל מול החוקר היו אותנטיות. הנאשם ידע לזהות את החלון בו הוטל בקבוק התבערה השני, ידע לזהות מאפיינים ודברים מוכמנים". הם ציינו עוד כי "לא ניתן לקבוע אם היה מבצע נוסף על בסיס ראיות שהיו בזירה".