חשד לניסיון רצח במצפה רמון: השתפר מצבה של האישה בת ה-31, שנמצאה אמש במצב אנוש בביתה כשהיא סובלת מחבלות קשות. היא נותחה במהלך הלילה וכעת (שבת) מצבה קשה אך יציב והיא מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ - כך נמסר מבית החולים סורוקה, אליו פונתה במסוק עקב פציעותיה הרבות. 

השוטרים שהגיעו לזירה ציינו כי ההערכה היא שניסיון הרצח בוצע באמצעות שימוש בסכין ובמערוך. בן זוגה של האישה, גבר כבן 45, נעצר ונחקר בחשד לניסיון רצח והוא יובא במוצאי החג לדיון בעניינו בבית המשפט. החשוד מסרב לשתף פעולה עם המשטרה ושומר על זכות השתיקה. 

זירת האירוע במצפה רמון (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע במצפה רמון (צילום: דוברות המשטרה)

זירת האירוע במצפה רמון (צילום: דוברות המשטרה)
 

לזוג פעוט בן שנה וחצי, שהועבר כרגע לאחריות השכנים, בליווי צמוד של גורמי רווחה. צוין כי השנים אינם מוכרים לשירות, אך ב-2019 דווח על אירוע אלימות במשפחה ביניהם, שאירע בתל אביב. כמו כן, דווח כי  השניים אינם ותיקים ביישוב, וככל הנראה הגיעו אליו לאחרונה. 

ח"כ תמר זנדברג הגיבה למקרה, וכתבה בטוויטר שלה: "מדכא ומקומם שזה הדיווח הראשון השנה - סגר קצת עצוב ובודד עבור כולנו, ויש כאלו שעבורן מדובר בסכנת חיים. חובה לדאוג שבתקציב הבא תהיה לסוגיה הזו מענה".

אניטה פרידמן, יו"ר ויצו, הגיבה גם היא לאירוע האלים: "אירוע האלימות הקשה הערב לא יהיה לצערנו מקרה האלימות האחרון בתקופת הסגר. בשעה שבית ישראל יושבים לארוחת חג, חייה של אישה נוספת מצויים בסכנה, כמוהה אלפי נשים חיות בפחד ומתפללות לעבור את החג והסגר הזה בשלום. בתקופת הסגר הקודם שטף גל של אלימות במשפחה את החברה ואם הממשלה לא תפעל עכשיו כדי למנוע אותו, עוד ועוד נשים עלולות לשלם מחיר כבד.  בפתחו של הסגר השני, פונות לממשלה להבטיח כי שירותי הרווחה יפעלו במתכונת מלאה ובהיקפים העולים על השגרה- ליזום עבודת שטח בבתים המועדים להפוך לסביבה המסכנת את הנשים וילדיהן וכן בקרב גברים במצוקה, הזקוקים לייעוץ וסיוע".

זירת האירוע במצפה רמון (צילום: דוברות המשטרה)

ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

אתמול הוגש כתב אישום נגד גבר בן 40 מירושלים, בגין גרימת חבלות בנסיבות מחמירות, איומים, אינוס וכן הפרת תנאי שחרור, לאחר שהעביר את בת זוגו מסכת התעללות קשה מחודש יוני עד סוף חודש אוגוסט השנה. 

בת הזוג הגישה נגדו תלונה במשטרה, בה ציינה כי הגבר איתו הייתה מעורבת בקשר זוגי הכה אותה במספר הזדמנויות וגרם לה לפציעות קשות. באחד המקרים, תיארה כי איים עליה באמצעות סכין מטבח תוך שהוא מפגין כלפיה אלימות קשה.