החקירה נמשכת: עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את הנהג החשוד בניסיון דריסת מפגינים אמש במחאה בבלפור, התייחס הבוקר (שני) למעצר של מרשו, והסביר כי "הוא לא התכוון לפגוע באיש". בן גביר הדגיש כי "מדובר בתיק רפואי על כל המשתמע ממנו" 

"כבר בסרטון רואים שהוא בלם את הרכב, לא מדובר בתיק עם קייס רציני", אמר בן גביר, שציין גם כי הנהג טען שהוא היה בדרכו לראש הממשלה בנימין נתניהו על מנת "להסביר לו על הקורונה", לגרסתו.

אתמול בערב, כאמור, נעצר החשוד, לאחר שנסע במהירות עם רכב לכיוון מחסומי המשטרה ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים, והיווה סכנה למפגינים והשוטרים. החשוד הועבר לחקירת משטרה ולא שיתף פעולה עם חוקריו.

רכבו של החשוד בדריסה בבלפור (יהונתן ולצר, TPS)

בהתייחס למעצרו של נהג הרכב שהאיץ לעבר המפגינים, ציין אתמול גורם במשטרה: "הוא הגיע במהירות רבה לעבר המחסום ולא יודעים עדיין מה הייתה הסיבה שלו. השוטרים הצליחו לעצור אותו ומנעו אסון".

מתנועת 'קריים מיניסטר' הנמנית על משתתפי ההפגנה נמסר בתגובה לניסיון הדריסה, כי "ההסתה מבלפור כלפיי המפגינים בנס לא עלתה היום בחיי אדם. על הנאשם לגנות מיד את ניסיון הרצח ולקחת אחריות. מילים יכולות להרוג. יש למצות את מלוא הדין עם האחראים".

הפגנת המחאה מול ביתו של בנימין נתניהו בקיסריה (צילום: התנועה לאיכות השלטון)
הפגנת המחאה מול ביתו של בנימין נתניהו בקיסריה (צילום: התנועה לאיכות השלטון)