איך מצליח כדורגלן מ.ס אשדוד לשעבר, עוביידה חטאב, להסתבך שוב, אחרי שכבר שוחרר ממאסר בחודש אפריל בגין מעורבותו בתאונת פגע וברח? במשטרה שפרעם מעריכים כי חטאב קשור לאירוע ירי שהתרחש בלילה שבין ה-29 ל-30 בספטמבר בכפר עאבלין לעבר בית משפחה בכפר וזאת במסגרת סכסוך בין עבריינים.

במשטרה סבורים כי חטאב וחברו, שחקן הכדורגל לשעבר אחמד קסום, מצויים בסכסוך פלילי עם בני משפחתו של קסום ובמסגרת היריבות בין הצדדים ביצעו ירי לעבר ביתם של בני המשפחה. עוד סבורים במשטרה כי חטאב, קסום ואחרים הגיעו אחר חצות לבית המשפחה וביצעו ירי מנשק לעבר הבית וכלי רכב וגרמו במכוון נזק לרכוש.

בית משפט השלום האריך את מעצרו של חטאב , המכחיש את החשדות נגדו, בשישה ימים אולם בבית משפט המחוזי טען פרקליטו עו"ד תומר נווה כי למרשו אין קשר לסכסוך והמשטרה קושרת אותו לאירוע על סמך סכסוך בין עבריינים הקשור לחברו קסום עם בני משפחתו ולא מעבר.בית המשפט המחוזי קיבל את הערעור שהגיש עו"ד נווה ושחרר את חטאב בתנאים מגבילים ובינתיים במשטרה מחפשים אחר קסום. 

עו"ד תומר נווה פרקליטו של חטאב עוביידה: "הלקוח שלי מכחיש כל קשר לאירוע ולסכסוך כלשהו עם משפחת קסום. לדבריו הוא בסך הכל נלווה אל אחמד קסום בדרך לאימון משותף ולא מעבר לזה".