ניסיון הרצח במצפה רמון: כתב אישום הוגש היום (שני) נגד אביעד משה בן ה-45, בגין ניסיון רצח אשתו שירה בת ה-31 בביתם שבמצפה רמון בערב ראש השנה. הוא מואשם בניסיון רצח וגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות ביקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, לאחר ששירה הביעה את רצונה להתגרש ממשה ולהעביר את החג יחד עם בנם בן הפעוט בבית הוריה, הנאשם תקף אותה באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של כ-10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה. כל זאת כשלצידה ילדם הפעוט, בן פחות משנתיים, שצפה במחזה מבועת. 

שירה עדיין מאושפזת (צילום: פייסבוק)
שירה עדיין מאושפזת (צילום: פייסבוק)

עוד תואר בכתב האישום כי הנאשם ניסה לרצוח את המתלוננת בקור רוח ובשיטתיות תוך שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק, מבכיו קורע הלב של בנו הפעוט שהיה ליד אמו הפצועה והמדממת, מצעקותיהם של הוריה של המתלוננת, שהאזינו לאירוע בטלפון, ותחינותיהם של השכנים, ששמעו את הזעקות והתחננו שלא יפגע בה. למרות כל זאת הנאשם פעל בקור רוח ובשיטתיות, תוך שהוא מחליף כלי תקיפה, עוצר בין תקיפה לתקיפה ואף מנהל שיח עם השכנים.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להורות על איסור פרסום של הקלטות מהאירוע, לרבות התמליל, תמונות מהזירה ותמונותיה של המתלוננת שצולמו בבית החולים, וזאת לשם מניעת  פגיעה חמורה בפרטיות המתלוננת ושלומו של בנה הקטין.

שירה איסקוב בבית החולים (צילום: באדיבות המשפחה)
שירה איסקוב בבית החולים (צילום: באדיבות המשפחה)

שירה ניצלה מניסיון הרצח המחריד ברגע האחרון הודות לעזרת השכנים ששמעו את זעקותיה ולא עמדו מנגד, ופונתה במסוק מד"א במצב אנוש לבית החולים סורוקה בו היא עוד מאושפזת ומצבה קשה, לאחר שעברה ניתוחים רבים וצפוי לה הליך שיקום ממושך וקשה ללא צפי לשחרור. בנה הפעוט, בן שנה ועשרה חודשים, הועבר לטיפול משפחתה.

כפי שפורסם במעריב, חרף העובדה שמשה סירב לשתף פעולה עם חוקרי צוות החקירה המיוחד של משטרת דימונה ושמר על זכות השתיקה, בידי החוקרים ראיות למכביר הקושרות אותו לעבירת חשד לניסיון רצח של בת זוגו. 

כתב אישום הוגש נגד אביעד משה בגין ניסיון רצח אשתו שירה by maariv on Scribd