שוב, אלימות משטרתית: סדרה של אירועים אלימים התרחשו בימים האחרונים, עם ניסיונותיה של המשטרה לאכוף בכוח את תקנות שעת החירום והמגבלות שנועדו למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בארץ. בין האירועים שנרשמו, הוא מקרה בו שוטר תועד כשהוא מטיח בחוזקה ילד חרדי רכוב על קורקינט ידני, סנטימטרים ספורים מעמוד הפרדה על המדרכה.

על פי דיווח בחדשות "כאן" היום (שני), המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש) תחל לבדוק את האירוע המדובר, בניסיון להבין טוב יותר את פשר הפעלת הכוח הבלתי סביר, לכאורה, על הצעיר.

כזכור, אמש התרחש אירוע אלימות נוסף בין כוחות המשטרה לציבור החרדי, כאשר אחד מהשוטרים שפיזר התקהלות לא חוקית ביישוב ביתר עילית תועד כשהוא משליך דלי לעברו של צעיר. המשטרה הודיעה היום כי היא תבדוק את פשר האירוע.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בתיעוד חלקי במיוחד שאינו מציג את ההתרחשות המלאה ובכל מקרה הוא יבדק ע״י הגורמים המוסמכים לכך.
כוח משטרה הוזעק למקום בעקבות דיווח על שריפות פחים וחסימות שבוצעו ע״י עשרות פורעי חוק.  עם הגעת השוטרים, עשרות מתקהלים החלו להתגודד סביב השוטרים ובתוך זמן קצר אף ליידות אבנים, בקבוקי זכוכית ושקיות מים ושתן לעברם".
  
"השוטרים הדפו והרחיקו את ההמון ובהמשך ילדים ניסו לחסום את הכבאית ולהפריע בעבודתה, בהם גם הילד המופיע בסרטון שנהדף ע״י השוטר לאחר שקודם לכן הורחק שוב ושוב מהמקום וניסה לחסום רכבים עם חבריו. לאחר פינוי הציר, הכבאית כיבתה את האש, כשלכל אורך פעולת הכיבוי המשיכו להיזרק לעברם אבנים שחלקם אף פגעו בשוטרים ואף הובילו לפציעתו של אחד מהם".