מקרה התעללות נוסף בכלבים: המשטרה עכבה היום (חמישי) לחקירה תושב חיפה בחשד שבעט בכלבה שברשותו והשליך אותה מהחלון. המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר התעללות בכלב בעיר. מהחקירה עולה כי החשוד בעט בכלבה שלו, השליך עליה חפצים והשליך אותה ממרפסת ביתו הנמצאת בגובה של שני מטרים. 

הכלב שעבר התעללות בבת ים. צילום: משרד החקלאות ופיתוח הכפר

שוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום עיכבו את החשוד בן ה-42 לחקירה בתחנת המשטרה, והזעיקו את הווטרינר העירוני שלקח את הכלבה הפצועה והמפוחדת למקום מבטחים וקבלת טיפול רפואי. החקירה נמשכת.

כזכור, בלילה שבין שלישי לרביעי נעצר אלן רוס מוריסון בן ה-35 מבת ים, בחשד להתעללות קשה בכלבו. קודם לכן התקהלו מאות בני אדם  מתחת לביתו של החשוד בעקבות תיעוד קשה לצפייה שהופץ ברשתות החברתיות, ובו הוא נראה מתעלל באופן מחריד בכלב.

שיטור עירוני של עיריית בת ים וכוחות משטרה שהגיעו למקום חילצו את החשוד מצדו האחורי של הבניין לאור החשש כי ההמון הזועם יפגע בו. הכלב נלקח מבעליו והועבר לטיפול משרד החקלאות, שם נבדק ונמצא כי בריאותו תקינה והוא יועבר לאימוץ בהמשך. החשוד נעצר ונלקח לחקירה אשר במסגרתה התברר  כי הוא איים על בת זוגו לשעבר שיפגע בכלבו בתגובה לפרידתם, ומימש את איומו תוך פגיעה חסרת רסן בכלב. החשוד אף שלח לזוגתו לשעבר סרטונים בהם הוא נראה מתעלל בכלבו. היום הוגש נגדו כתב אישום בגין התעללות בבעלי חיים.