נעלמו עקבותיו של דימיטרי ציגנוק (52), החשוד בתקיפתה החמורה של בת זוגו אנסטסיה קליין, תיירת מאוקראינה בת 51, שהפר היום (ראשון) את מעצר הבית שלו. ביום שישי האחרון נשלח ציגנוק למעצר בית על ידי שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, ציון קפח, בדירתו ברמת גן בגין תקיפתה של קליין. לאחר הדיון בעניינו נמלט ציגנוק מדירתו.

המשטרה מחפשת אחר עקבותיו של ציגנוק, מאחר ותיק התקיפה החמורה בו הוא חשוד עלול להשתנות ולהפוך לתיק רצח. היעלמותו של ציגנוק אינה מפתיעה, שכן זו הפעם השנייה בה הוא מפר את תנאי שחרורו. 

ציגנוק נעצר בתחילה בחשד שניסה לאנוס את בת זוגו קליין. בהמשך נחשד כאמור בתקיפתה החמורה, תוך שהוא גורם לה חבלות קשות ומביא לאשפוזה בבית החולים איכילוב בתל אביב. קליין אושפזה במצב קשה עד אנוש, ונטען כי ציגנוק "החליט לגמור את העבודה" לפני מספר ימים, כאשר הגיע לבית החולים בו אושפזה, לאחר ששוחרר למעצר בית. ציגנוק, תוך שמפר את תנאי שחרורו, הגיע לבית החולים כשהוא מחופש לסוהר שב"ס וחיפש אחריה. 

לאחר המקרה החליטו במשטרה לבצע את מעצרו בשנית, ובית המשפט האריך את מעצרו בשישה ימים. במהלך תקופת מעצרו הוחלט בפרקליטות כי ניתן להמיר את מעצרו במעצר בית ובשישי האחרון, כאמור, אכן שוחרר ציגנוק. חוקרי המשטרה מחפשים אחר עקבותיו של ציגנוק.