רימון הלם ורימון גז נזרקו במהלך הלילה (בין שישי לשבת) לעבר ביתו של קצין שב"ס המתגורר בעוספייה. הם התפוצצו במרחק של כ-30 מטרים מעמדת השמירה הניצבת בסמוך לביתו של קצין המבצעים. אין נפגעים ולא נגרם נזק לרכוש, המשרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע. מדובר בקצין, המוגדר כמאויים, ולא בכדי ממוקמת עמדת מאבטח בכניסה לביתו.

כאמור, לפנות בוקר נשמעות קולות נפץ מחרישי אוזניים שהזניקו החוצה את יושבי הבית והמאבטח, ואלו הבחינו ברשף האש שעלה ממרחק כמה עשרות מטרים מהם כתוצאה מהתפוצצות שני הרימונים. למקום הוזעקו כוחות שב״ס ומשטרה שהחלו בחקירת המקרה. 

מ"מ נציב שב"ס גונדר אשר וקנין ומ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן שוחחו בעקבות האירוע, והודיעו על ריכוז מאמץ מודיעיני וחקירתי, על מנת להביא למעצר כל המעורבים באירוע האמור. בנוסף, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה וכן גונדר וקנין שוחחו עם הקצין לאחר האירוע וחיזקו את ידיו. 

משירות בתי הסוהר נמסר: "שב"ס יפעל ויקצה כל משאב נדרש ע"מ להביא לגילוי ומעצר המעורבים. כמו כן, ימשיך להגיב בחומרה בגין כל איום ו/או ניסיון פגיעה באנשי סגל הארגון, לרבות לחימה בפשיעה מתוך ומחוץ לבתי הסוהר במטרה לשמור על חיי סגל הארגון".

נזכיר כי לפני כשנה, ב-26 באוקטובר 2019, נורו יריות ונזרק רימון לעבר ביתו ורכבו של קצין בשב"ס המתגורר גם הוא בעוספייה. הקצין המדובר שירת במרחב השפלה, והרקע לאירוע הוא ככל הנראה עימות עם עבריין בכיר מהמגזר, המרצה עונש מאסר בכלא. כמו כן, גם קצין נוסף המתגורר בעוספייה הוגדר כמאוים, וסביבו הוצבה אבטחה כבדה.