השחקן משה איבגי, שהורשע בינואר האחרון בביצוע מעשה מגונה ונידון לשישה חודשי מאסר על תנאי ועבודות שירות, ביקש הערב (רביעי) לפסול את הרכב הערעור במשפטו, וזאת בעקבות בקשה של ארגון הסיוע לנפגעות תקיפה מינית להצטרף כ"ידיד בית המשפט". הדיון בנושא יתקיים מחר.

משה איבגי מגיע לדיון בעניינו בבית משפט השלום בחיפה

סיבת הפסילה נעוצה בכך שלטענת איבגי הרכב הערעור נחשף לחומר הראיות בתיק. הערעור שאמור להתקיים בעניינו של איבגי, אותו ביקשה הפרקליטות, לא צפוי לעסוק בראיות אלא בשיקול הדעת מאחורי גזר הדין שכלל רכיב מאסר על תנאי בלבד.

כזכור, פרקליטות מחוז חיפה הגישה בחודש אוגוסט ערעור על זיכויו מחמת הספק של השחקן משה איבגי מחלק מהאישומים שיוחסו לו, וכן על קלות העונש שנגזר עליו בגין הרשעתו בביצוע מעשה מגונה בצעירה בזמן צילומים. זאת, לאחר שיום קודם לכן הגיש איבגי בעצמו ערעור על הרשעה זו.

הפרקליטות ערערה לביהמ"ש המחוזי בחיפה על זיכויו מחמת הספק של איבגי מהאישומים השלישי והרביעי שיוחסו לו בכתב האישום (מעשה מגונה והטרדה מינית), וכן על קולת העונש שהוטל עליו בגין הרשעתו בעבירות של מעשים מגונים שיוחסו לו באישום הראשון – שישה חודשי עבודות שירות ופיצוי בסך 10,000 שקל למתלוננת. ההחלטה על הגשת הערעור התקבלה ע"י פרקליט המחוז, עו"ד עמית איסמן.