הרצח בעראבה: שעות ספורות לאחר דקירתה למוות של תושבת עראבה בת ה-37 בגליל התחתון, נרשמים חילופי טענות בין המשטרה וגורמי הרווחה לפיהן ברווחה טוענים כי המשטרה לא עשתה דבר כדי למנוע את רצח האישה בידי בעלה לשעבר, אולם במשטרה מציינים ומדגישים כי כל העת טענו כי מדובר במערכת יחסים עם מסוכנות. בין היתר, ציינו את העובדה כי החשוד הנמצא בבריחה - הורשע בעבר בהחזקת אמצעי לחימה. בנוסף ציינו במשטרה, כי הטענות לפיהן שוטרים ליוו את בני הזוג במהלך הליכי הגירושין "מגוחכות", שכן מדובר בהליך אזרחי, בו למשטרה אין צד.

ל"מעריב" נודע כי לבני הזוג לשעבר חמישה ילדים - שתי בנות ושלושה בנים. הבנים התגוררו אצל האב ואילו הבנות גרו אצל אימן. האם שהתה במעון לנשים מוכות ובשלב מסוים בחרה לעזוב ולחזור לעראבה בשל געגועים לבניה. זאת, למרות התרעות חוזרות ונשנות של המשטרה, לפיהן בן זוגה לשעבר מסוכן.

מהמשטרה נמסר כי היא התריעה בפני שירותי הרווחה על מידת מסוכנותו של החשוד, שעה שביקשה להתקין בבית הקורבן לחצן מצוקה. היא הוסיפה והדגישה כי מדובר במי שהורשע בעבירה של אחזקה ושימוש באמל"ח שאף ריצה עונש של 50 חודשי מאסר.

הבוקר הגיעה הקורבן לבית הדין השרעי במסגרת דיון על הסדרי הראייה של הילדים. החשוד עקב אחריה ואז התנגש ברכבה עם רכבו, דקר אותה למוות ונמלט.

האישה פונתה לבית החולים "פוריה" בטבריה תוך מאמצי החייאה כשמצבה אנוש ועל גופה פצעי דקירה רבים באזור הגב והחזה. המשטרה מנהלת מצוד אחר בעלה לשעבר.