טענות חריפות נגד משטרת יקנעם: עו"ד יוסי נקר, שבמסגרת תפקידו מייצג גם הורים שילדיהם נלקחו מהם על ידי רשויות הרווחה, טוען כי שוטר סיור ופקח הגיעו לביתו ביום ראשון ותחקרו את בנותיו הקטינות כאשר הוא לא היה בבית.

לטענת נקר, האירוע המקומם החל כאשר קטין כבן 15 נעדר מהוסטל שבו הוא אמור לשהות. השוטרים התבקשו לאתר את הילד, שאת הוריו ייצג נקר בעבר. במסגרת החיפושים אחר הקטין הגיעו שוטר ופקח לביתו של הפרקליט בשעת ערב, כאשר במקום שהו בנותיו, בת 16 ובת 11.
לדבריו, השוטר נכנס לביתו ללא צו וללא הרשאה חוקית, וחרף העובדה כי מדובר בשתי קטינות הוא החל להפנות כלפיהן שאלות שנוגעות לגבי הקטין שנעדר מההוסטל. לטענת הפרקליט, השוטר שאל את בנותיו האם הקטין נמצא בביתן.

"ממתי שוטרים מגיעים אל ביתו של עורך דין ולא אל משרדו?", אמר נקר הזועם בשיחה עם "מעריב". "מעבר לעובדה כי התהייה עצמה, שלפיה אני אחביא בביתי קטין בניגוד לחוק, היא מגוחכת, השוטר עצמו התעלם מהחוק וביצע חיפוש אצלי ללא צו". לדבריו של הפרקליט, בשלב מסוים התקשרה אליו אחת מבנותיו ויידעה אותו על נוכחות השוטר בבית. "הבעתי את התרעומת שלי בשיחה עם השוטר והפקח והם עזבו את המקום".

רק מאוחר יותר, כך מספר נקר, התקשרה אליו סבתו של הקטין ועדכנה אותו כי מדובר במקרה שטיפל בו לפני כשלוש שנים. "אין לי מושג מדוע הילד נעדר מההוסטל ובכל מקרה, לא ברורה לי ההתנהלות של המשטרה בסיפור הזה".

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע של חוסה שנעדר, שעליו דווח ממחוז חוף. השוטר והפקח הגיעו לבית המדובר כדי לבדוק אם החוסה נמצא במקום, וזאת בהמשך לדיווח שהועבר לבדיקה. לטענת השוטר, הוא לא נכנס לבית המדובר אלא שוחח עם הבנות סמוך לכניסה לבית ולא מעבר לכך. בכל מקרה, צריך להבין שמדובר באירוע שהוגדר כחריג בשל הנסיבות".

בנושא אחר: ראש מח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים) עו"ד קרן בר מנחם חנכה אתמול ביחד עם שר המשפטים אבי ניסנקורן את המוקד הטלפוני החדש שהוקם עבור המחלקה. "אני בטוחה שהמוקד יסייע למח"ש להעניק שירות איכותי ויעיל יותר לציבור", אמרה בר מנחם.