פרקליטות מחוז דרום החליטה היום (חמישי) על שינוי סיווג החשדות נגד זוג ההורים מאשקלון, מהמתה וגרימת מוות ברשלנות, לסעיף רצח. בני הזוג צפויים להגיע בשעות הקרובות לבית המשפט, בו יתקיים דיון נוסף בהארכת מעצרם, זאת בצל שינוי הסעיף החשדות. במקביל, בפרקליטות החלו להיערך להגשת כתב אישום נגדם. אתמול הגיעה חוות דעת ראשונית מהמכון לרפואה משפטית, שהוצמדה לתיק החקירה, ולפיה מותו נגרם כתוצאה מטלטול ואלימות.

הפרשה התגלגלה לפני כעשרה ימים, כאשר בנם בן הארבעה חודשים הובא לבית החולים ברזילי בעיר, כשהוא סובל מפגיעה מוחית קשה וחבלות ושברים בעמוד השדרה. בהמשך נעצרו שני הוריו של התינוק, כאשר האב חשוד בהתעללות בו. מותו של התינוק נקבע לפני מספר ימים, זאת בשל אופי הפגיעה ממנה סבל.

בחקירת האם שנעשתה במהלך השבוע האחרון, היא ציינה כי לא נכחה באותו אירוע, ומצדה היא לא מאמינה שבעלה פגע בבנם. לדבריה, סימן הבצקת בראשו של בנה כבר זוהה לפני מספר שבועות, כאשר ביקשו מבני הזוג להיות במעקב אחר הבצקת. בנוסף, הוטל ספק גם בעדותו של האב, שבמהלך חקירתו השיב האב לשאלה על אודות הסימנים שעל ראשו של הפעוט, ואמר: "לא שמתי לב", מה שלא השביע את רצונו של השופט.