תקרית נוספת במאחז קומי אורי: שוטר מג"ב, שעשה דרכו להיכנס לתחומי המאחז, נפצע במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) באורח קל ברגלו, לאחר שנפגע על ידי רכבו של תושב יצהר. 

הפינוי ליד יצהר

החשוד בפגיעה בשוטר ותושב נוסף נעצרו לחקירה. השוטר הפצוע נזקק לטיפול רפואי במקום. מחקירה ראשונית עולה כי אל המחסום אותו מקימים מדי ערב לוחמי מג"ב בכניסה למאחז קומי אורי, וזאת לצורך בדיקה של הבאים למאחז כדי לוודא שמדובר בתושבי המקום, הגיע רכב. 

סמוך לג'יפ של מג"ב שביצע חסימה עמדו לוחמי מג"ב, ואלו סימנו לרכב הפרטי לעמוד על מנת לבצע בדיקה. נהג הרכב הפרטי ניסע להערים על הלוחמים, ביצע סטייה של הרכב, ובעת שהמשיך בנסיעה פגע בשוטר מג"ב ברגלו.

הלוחמים האחרים הצליחו להשתלט על הרכב ועל הנהג הפוגע, אלא שאז ירדו מהמאחז עשרות רעולי פנים, כך לדברי המשטרה, ואלו ביצעו חסימה של הצירים המובילים למאחז והפריעו ללוחמים לבצע את מעצרו של החשוד. אחד התושבים חסם בגופו את הג'יפ המשטרתי, והלוחמים נאלצו לבצע גם את מעצרו. במג"ב רואים את האירוע בחומרה ומייחסים לחשוד עבירה של דריסה. השניים, כאמור, הובאו לחקירה.

כזכור, עשרות בני אדם התפרעו בחודש אפריל במאחז הבלתי חוקי "קומי אורי" שליד יצהר. המתפרעים ניקבו שני צמיגים של רכב מג"ב. כוחות מג"ב פועלים במטרה למנוע מהמתיישבים לשוב למאחז שפונה יום קודם לכן.