איליה שקון, החשוד בהמתה בקלות דעת ואספקת סם לזוגתו המנוחה בת ה-18, יולי זולקוביץ', שוחרר היום (ראשון) לביתו בתנאים מגבילים. זאת, כשבוע לאחר החלטת שופטת בית משפט השלום בתל אביב, על הארכת מעצרו של בן ה-23.

בתוך כך, עורך דינו של שקון מטעם הסניגוריה הציבורית, אלעד רט, בירך על כך ואמר: "אני מברך על שחרורו של איליה. לטעמנו מדובר היה מלכתחילה במעצר שווא מיותר ופופוליסטי. כפי שאמרנו מתחילת הדרך, קיים פער אדיר בין התמונה המוצגת ברוב כלי התקשורת לבין המציאות העובדתית, כפי שהתגלתה בחדרי החקירות. המידע שגלוי לציבור הוא רק קצה קצהו של הקרחון, ואנו מניחים שבבוא היום תתבהר התמונה בכללותה. אנו נמנענו עד כה מניהול הגנתו של איליה בתקשורת, וכך בכוונתנו להמשיך ולעשות. אין לנו אלא להצר על הניסיונות של גורמים שונים לזהם ולשבש את החקירה באמצעות העברה שיטתית של מידע חלקי, שקרי ומגמתי לצד השמדת ראיות המסייעות באופן מובהק לחיזוק טענותיו של איליה". 

הוא הוסיף: "היום התברר סופית שלא איליה הוא זה ששימש כספק הסמים של המנוחה, ולא הוא זה שדרדר אותה לסמים והוא בוודאי לא יכול היה לצפות את מותה ביום המקרה". לטענתו: "מהמידע שברשותנו, המבוסס על עדויות וראיות כתובות, ובכלל זה דברים שנכתבו על-ידי המנוחה בעצמה, עולה שהיו למנוחה דרכים מגוונות משלה להשיג סמים וכי המנוחה מימנה את הסמים שצרכה בין היתר גם באמצעות כספים שקיבלה מהוריה, שבוודאי היו מודעים למצבה ההתמכרותי הקשה. מטעמים של צנעת הפרט וכבוד המנוחה איננו מרחיבים בנושא".

על פי קביעת השופטת: "החשוד אמר שראה את המנוחה מחרחרת, אך לא הבין שעליו לתת לכך תשומת לב מיוחדת כי לדבריו ראה אותה באותו מצב פעמים רבות. אין מחלוקת כי המנוחה הייתה במצב פיזי גרוע, בעת שהחשוד החליט ללכת לעבודתו ולהמשיך בשגרת חייו, לאחר שצילם את המנוחה ברגעיה האחרונים. לטענת הסנגור, כי לא חשב שמדובר כי שעליו להצילה".