צעירה בת 20, אם לפעוט בן שמונה חודשים, נעצרה בחמישי בחשד לאיומים כלפי עובדת סוציאלית וכן כלפי שופטת בית משפט השלום לנוער בבת ים, טובה פרי. בהמשך היום (שישי) יוחלט אם להביאה לבית המשפט על מנת לבקש את הארכת מעצרה.

כנגד החשודה הוגש קודם לכן כתב אישום בגין איומים שהפנתה כלפי עובד סוציאלי אחר שטיפל בעניינה. 

לפני כשמונה חודשים ילדה הצעירה את בנה הפעוט, שהיום הוא בן שמונה חודשים, כאמור. כבר בימים הראשונים לאחר שנולד העלו חשד בבית החולים להתנהגות בלתי תקינה מצד האם הצעירה, והעבירו דיווח לשירותי הרווחה בעיר מגוריה. 

בעקבות הדיווח הגיע למקום עובד סוציאלי, פתח בתחקיר ראשוני והחל לפעול על מנת להוציא את הפעוט מחזקת אמו הצעירה. ההחלטה לא מצאה חן בעיני החשודה, והיא החלה לשלוח מסרים מאיימים כלפי אותו עובד סוציאלי. בהמשך, כאמור, הוגש נגדה גם כתב אישום בגין אירועים אלה, אלא שבכך לא חדלה הצעירה ממעשיה. 

בשבועות האחרונים הפנתה הצעירה את זעמה כלפי עובדת סוציאלית אחרת מעיריית ראשון לציון, כאשר היא מאיימת עליה שתרצח אותה. בעקבות האיומים הוגשה תלונה בתחנת ראשון לציון, אולם בעקבות תלונה נוספת שהוגשה בתחנת בת ים שבמרחב איילון בגין איומים שהפנתה הצעירה לעברה של שופטת בית משפט השלום בנוער אשר דנה בעניינה, והורתה על הוצאת הפעוט מחזקת אמו, הועברה החקירה כולה למרחב איילון, כשהיא מרכזת שתי תלונות - זו שהוגשה בראשון לציון וזו שהוגשה בבת ים. 

נציין כי כלפי השופטת ביצעה החשודה עבירות של איומים והטרדה, שעה שהתקשרה אליה מספר פעמים במכשיר הנייד והעבירה לה מסר: "תיזהרי ממני, את לא יודעת עוד מי אני". כאמור, בעקבות החקירה האמורה נעצרה אמש הצעירה והיא נמצאת בחקירה.