המשטרה חשפה בסוף השבוע מסיבה רבת משתתפים בדירת מגורים בפלורנטין ת"א בניגוד להנחיות משרד הבריאות ורשמה 36 דוחות למבלים בדירה ע"ס 1000 שקלים לכל אחד, דו"ח בסך 5,000₪ לבעל המקום וכן דו"ח בגין הקמת רעש. השוטרים שהגיעו לבניין בעקבות תלונות על מוזיקה רועשת הבחינו בעשרות המבלים שהיו במקום לצד משקאות אלכוהוליים רבים. 

המשטרה מפזרת מסיבה בלתי חוקית (קרדיט: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל ניצבת בחזית המאמץ הלאומי לבלימת המגפה, אולם כל אדם נושא באחריות ונדרש למלא אחר הנחיות משרד הבריאות, שהרי התנהגות הפרט משפיעה על בטחון כלל הציבור ובריאותו". 

יחד עם זאת, בהמשך להוראת ראש עיריית פתח תקווה על תגבור סיורי הביטחון אותרו ביום שישי בלילה עשרות בני נוער ובתוכם גם קטינים במסיבת טבע בפאתי העיר. צוותי השיטור העירוני בשיתוף שוטרי בילוש, מג"ב וכלבנית הגיעו למקום, פיזרו את המסיבה והשמידו את בקבוקי האלכוהול. הבעלים קיבלו דו"ח על סך 5000 ש"ח וזומנו לחקירה.

ראש העיר רמי גרינברג מסר כי הוא "מברך את השיטור העירוני וצוותי המשטרה על הערנות שהובילה להפסקת מסיבה פיראטית שהוקמה בניגוד לחוק וכמובן גם בניגוד להנחיות הקורונה. בשנתיים האחרונות תגברנו באופן משמעותי את כל מערך השיטור העירוני, לרבות סיירת שטחים פתוחים וסיירים ברחבי העיר, משל"ט שצופה במצלמות 24/7 ועוד".

עוד הוסיף: "אני שמח שהתוצאות נראות בשטח, ההרתעה מורגשת ויותר אירועי פשיעה נתפסים. אנחנו נמשיך להבטיח את בטחון התושבים בכל הדרכים העומדות לרשותנו".