עינת כהן, בתו של אריה שיף מערד, החשוד ברצח באדישות של מוחמד אל-אטרש בעת שניסה לגנוב את רכבו, שוחחה הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM וסיפרה את גירסתו: "אבא נקלע למצב באמצע הלילה בו הוא עומד מול שלושה רעולי פנים, וירה. אני חרדה לו ולבריאותו". 

מה הפרטים?
"אנחנו לפני שימוע, לפני משפט לא יודעים את הכול. מה שקרה שם זה שאבא נקלע למצב באמצע הלילה הוא עומד מול שלושה רעולי פנים, ירה שני כדורים לכיוון הרכבים שלהם ובאחד מהם פגע. מאוחר יותר הוא מת מפצעיו".

מת מהפגיעה של הכדורים של אבא שלך?
"נכון".

מעצר בית?
"אבא מורחק מביתו כבר שלושה שבועות במעצר בית".

לא אצלכם?
"עדיין לא".

למה?
"שאלה מצוינת, אני חושבת שכדאי לשאול את הפרקליטות".

לפעמים זה עוזר לשופט להשתכנע שלא יהיה שיבוש. את לא מסוגלת למצוא בשיקולים של הפרקליטות שום הגיון? כי הוא יצא בלי המשקפיים ויורה למכונית, לא עדיף לירות לאוויר? לגלגל? להאשים ברצח זה טירוף, אבל לא הייתה קלות דעת?
"קודם כל היה אמצע הלילה, אבא שלי בן 70 אמא שלי קרובה לזה בת 69, שניהם ישנים בקרוון שלהם שעתיים, ב-00:00 בלילה שומעים רעש מבחוץ ואבא מתוך אותו פחד שהוא מכיר, הוא יודע איפה הוא גר. אנחנו לא מדברים על תל אביב, אנחנו מדברים על ערד, מוצא עצמו מול שלושה רעולי פנים, יוצא החוצה בלי משקפיים, כי אתה באמצע השינה, לוקח את האקדח ויוצא החוצה, חושך, בתוך שניות, אנחנו מסתכלים בדיעבד וחושבים האם היה יכול לירות כך או אחרת, אבל אין הרבה זמן לשיקול דעת מעמיק, יש 'עכשיו אני פועל או ש...'. הבנתי שאסור לירות באוויר, אבא היה מתנדב במשטרה שנים".

ולרכב מותר?
"הוא ירה לגוף הרכב כדי לעצור".

בן: זה יותר אסור מבאוויר; ינון אולי אם יתחילו לירות יפסיקו הגניבות. גונבים כל היום כלי רכב, יש הפקרות מוחלטת, יאללה מערב פרוע; בן: מה שלומו?
"לא טוב, לא טוב. אבא שלי עומד לשאת על כתפיו ועל ליבו את הטראומה הכפולה והמשולשת על כך שלקח חיי אדם שבחיים הוא לא חשב שהוא יגיע למצב כזה, שנייה זה המעצר שהיה בו שקראו לו רוצח ובפעם השלישית כל המשפט שעומד להיות ואנחנו לא יודעים לאן זה הולך. אני חרדה לו לבריאותו ולאימי".