פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי נגד תושב נס ציונה בגין רצח בנסיבות מחמירות, תוך תכנון מראש ואכזריות מיוחדת של אמו ז''ל ושיבוש הליכי משפט. על פי כתב האישום, הנאשם תיעד את תכנון רצח אמו ביומן אותו ניהל, תוך פירוט דרך ביצוע הרצח, הסתרתו והימלטות מהדין.

על פי כתב האישום, ב-10 בדצמבר רכש הגבר סכין יפנית ואת חפירה שישמשו אותו בעת הרצח. יום למחרת, ב-11 בדצמבר, הוא נטל את רכבו של אביו, ותיק גב עמוס בציוד שיעזור לו בעת הרצח ונסע לבית אמו. 

ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה, אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

הגבר מואשם בכך שסמוך ל-21:00 החנה את הרכב, הותיר את את החפירה ברכב, נטל את תיק הגב, עטה כובע על ראשו, משקפי שמש על עיניו, כפפות חד פעמיות על ידיו, הכניס את הסכין לכיס מכנסיו ונכנס לבניין מהכניסה האחורית, הכל על מנת למנוע את זיהויו במצלמות הבניין.

לפי המסמך שהוגש לבית המשפט, לאחר שלא הצליח להיכנס לדירת אמו באמצעות מפתח שהיה ברשותו, קרא התושב לאמו שתפתח עבורו את הדלת. אז הוא נכנס לחדר האמבטיה, הוציא את הסכין מכיסו וקרא לאמו באמתלת שווא כי דבר מה התקלקל בחדר. כשנכנסה האם, הסתער לעברה ודקר אותה באמצעות הסכין בראשה, בפניה ובחלקי גופה השונים. הוא המשיך במעשיו ודקר את האם במשך מספר דקות מספר רב של פעמים. זאת, למרות ניסיונותיה להתגונן ולהתרחק, וחרף תחנוניה של האם כי יחדל ממעשיו. הנאשם לא חדל ממעשיו עד ששם לב כי אמו כבר מתה.

לאחר מכן, כך לפי כתב האישום, שכנים בבניין, ששמעו את זעקות האם, הזעיקו את המשטרה למקום. הגבר, כדרך להסתיר את צעדיו, פנה לשכניו והתנצל על הרעש בטענה שמדובר במתיחה של אחותו הקטנה וביקש מהם לבטל את הקריאה למשטרה. למרות הודעת הביטול, הגיעה המשטרה למקום, שם מצאו אותו מחוץ לדירה, כשהוא חוזר על הטענה כי מדובר במתיחה של אחותו וכי הוא לבד בבית, שכן אמו נסעה לסוף השבוע.

השוטרים, אשר הבחינו בכתם דם על מכנסיו ופניו של הנאשם ביקשו לברר היכן דיירי הבית ומה אירע במקום.הוא שב וטען כי לא אירע דבר. בסמוך לאחר מכן איתרו השוטרים את גופת המנוחה באמבטיה.

מלבד כתב האישום החמור, הוגשה נגד הנאשם גם בקשה למעצר את תום ההליכים על ידי עו''ד יולנדה טולדנו, שכתבה כי : קיים יסוד סביר לחשש כי שחרור המשיב יביא לשיבוש הליכי משפט, לרבות השפעה על עדים". לטענת העו''ד, שחרורו ממעצר של הגבר יוביל לסיכון שלום הציבור שכן מדובר באירוע חריג בחומרתו.