פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שני) שני כתבי אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, נגד האם בת ה-18 מהדרום ובן זוגה בן ה-37 בגין התעללות בבתה התינוקת. בנוסף, מיוחסות לנאשם בכתב האישום מספר עבירות של תקיפת קטין.

על פי עובדות כתבי האישום, הנאשמים התעללו בבתה של הנאשמת, בת תשעת החודשים, הזניחו אותה, לא סיפקו לה טיפול רפואי ואף גרמו לה לחבלות של ממש, שבר ברגל, ועוד. כמו כן, במספר הזדמנויות, נשך הנאשם את התינוקת בעוצמה משמעותית בגופה, ובכך גרם לה לחבלות ולדימומים.

התקרית אירעה לפני כחודש, לאחר תלונה שהגיעה מבית החולים סורוקה בעיר, בעקבות אשפוזה של התינוקת. בני הזוג השאירו את התינוקת על ספה בסלון דירתם והלכו לחדרם וכעבור זמן מה, התינוקת נפלה מהספה ונחבלה בראשה. על אף שהחבלה הייתה ניכרת לעין, בני הזוג בחרו שלא לקחת את התינוקת לקבלת טיפול רפואי עד ליום למחרת. עוד עלה מכתב האישום, כי בן ה-37 תקף במספר הזדמנויות גם את שלושת ילדיו הקטינים.

מבקשת המעצר עולה, כי בן הזוג ביצע את העבירות, בשעה ששני תיקים תלויים ועומדים נגדו, ובהם הרשעות קודמות בעבירות איומים, תקיפת בת זוג, וכן מאסר על תנאי. כמו כן, כתב האישום נגד האם הוגש לבית המשפט המחוזי לנוער.