רונן ביטי, אביה של הזמרת עדי ביטי שהורשע בביצוע עבירות מין במעריצותיה של בתו, נידון היום (ראשון) ל-20 חודשי מאסר, זאת לאחר שבית המשפט קיבל את ערעורה של הפרקליטות, שערערה על קלות העונש הקודם שהוטל עליו - תשעה חודשי עבודות שירות.

"ביהמ"ש קיבל את הערעור שלנו והחמיר את עונשו של רונן ביטי ל- 20 חודשי מאסר בפועל. הנאשם, אביה של הזמרת עדי ביטי, ניצל את האמון שנתנו בו הקטינות, מעריצות בתו, על מנת לבצע בהן עבירות מין שונות. מעשיו הינם בעלי חומרה יתרה, וזאת הן בשל ניצול פערי כוחות חריגים בינו לבין הקטינות והן בשל ריבוי הקטינות בהן פגע, למשך זמן רב ובהזדמנויות רבות", נמסר מהפרקליטות.

עוד נמסר כי "פסיקת ביהמ"ש מהיום חשובה ומעבירה מסר כפול: ראשית, מסר ברור ומרתיע לעברייני מין פוטנציאליים הבוחרים לבצע עבירות מין בקטינות. שנית, מסר לנפגעות העבירה, בתיק זה ובכלל, לפיו ישנה חשיבות מכרעת לשיתוף הפעולה שלהן עם רשויות האכיפה על מנת שיתאפשר מיצוי הדין עם מבצעי עבירות אלו".

עו"ד ועו"ס לירון אשל, מנהלת מרכז ליווי ילדים נפגעי עבירה במועצה לשלום הילד, אשר ליוותה את אחת הקטינות הנפגעות, בירכה על ההחמרה בעונש: "בית המשפט התבונן היום לנפגעות בעיניים ותיקן את המסר הקשה שהועבר לנפגעות ונפגעי  עבירה, לעברייני מין, ולחברה בכללותה עם גזר הדין המקל שניתן ע"י בימ"ש השלום בכפר סבא. ההחלטה להחמיר את הענישה ולשלוח מאחורי סורג ובריח את מי שפגע מינית במספר קטינות, במספר הזדמנויות- היא ההחלטה הנכונה והמתבקשת ואנחנו מברכים את ביהמ"ש על כך.

"לביהמ"ש תפקיד חשוב בהובלת מסר חד משמעי וברור ביחס לחומרתן של עבירות מין בקטינים ובקטינות ולענישה הכרחית ובלתי מתפשרת שיש להטיל במקרים כאלה.  מגיע לאותם ילדים וילדות אמיצים ואמיצות שחושפים פגיעות מיניות לדעת שיש דין ויש דיין ויש מי שרואה ושומע אותם".