רצח בני הזוג בארמון הנציב: המשטרה ביקשה היום (שני) את סיוע הציבור באיתור זהותו של אדם, שהיה על פי החשד מעורב ברצח הזוג יהודה ותמר כדורי, שהתרחש בשכונה בירושלים בינואר 2019. 

 כחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה, הצליחו החוקרים ליצור קלסתרון של החשוד באירוע ועל כן מבקשים את עזרת הציבור. מהמשטרה נמסר: "כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בקלסתרון, מתבקש לדווח בהקדם בטלפון למוקד 100".

סרטון מאזור זירת הרצח של בני הזוג כדורי בירושלים. צילום: דוברות המשטרה

לפני חצי שנה, פרסמה המשטרה סרטון וביקשה לפנות אליה, כחלק מחיפוש אחר החשוד. כעת, כשנתיים לאחר הרצח, פרסמה, כאמור, המשטרה גם את הקלסתרון. שלושה צוותי חקירה מנהלים את החקירה, אך בשלב זה אין למשטרה קצה חוט, מלבד אותו קלסתרון, המוביל אותה אל האיש. 

הקלסתרון נבנה באמצעות עדויות שנגבו על ידי מספר שכנים, שאמרו כי בסמוך לאותו אירוע הם הבחינו באדם שלא תואם את הדיירים בסביבה, ושענה לתיאור שעולה מהקלסתרון, אשר לא מבוסס על הדמות שהופיעה בסרטון. עם זאת, ייתכן כי הדמות שאותה מחפשת המשטרה היא אכן זו שמופיעה בסרטון.

כזכור, גופותיהם של בני הזוג תמר ויהודה כדורי, נמצאו בדירתם לאחר שנרצחו בדקירות סכין. החקירה החלה לאחר שבתם של בני הזוג, פנתה למשטרה וטענה כי היא לא מצליחה ליצור קשר עם הוריה ואין באפשרותה להיכנס לדירתם. כוח משטרתי פרץ למקום ומצא אותם מוטלים ללא רוח חיים ועל גופם סימני אלימות. 

מספר שבועות לאחר מכן, חקרה המשטרה מספר קרובי משפחה של בני הזוג, בהם זוג בשנות ה־30 לחייהם. הבעל הוגדר כחשוד המרכזי ורעייתו נחקרה בחשד לקשירת קשר ושיבוש מהלכי משפט. בשלב מסוים שוחררו החשודים ממעצרם.

בנוסף, עוד טרם מעצרם של קרובי המשפחה, המשטרה עצרה לחקירה עובד ניקיון, תושב שטחים, בחשד למעורבות באירוע החמור. למרות זאת, לאחר כשבועיים, שוחרר החשוד ממעצרו לאחר שדגימות דנ"א שנאספו מזירת הרצח לא תאמו בדיקות שלו. 

חשוד במעורבות ברצח בני הזוג כדורי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
חשוד במעורבות ברצח בני הזוג כדורי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)