שבועיים אחרי שנעצר בחשד לאונס שהתרחש לפני כ-15 שנים, שוחרר הבוקר (חמישי) מיתנאל אבו עראר בן ה-39 מקלנסווה בהסכמת המשטרה, לאחר שהפרקליטות החליטה כי אין מקום להאריך את מעצרו.

אבו עראר נעצר לפני 10 ימים בשל חשד למעורבות באונס קטינה כבת 16 בשנת 2006 וכן ניסיון לאונס של צעירה נוספת במהלך שנת 2014.

מעצרו בוצע לאחר שדגימות DNA הגיעו למשטרה ותאמו לאלו שנלקחו מהקטינה. החשוד קשר את עצמו לאירועים בחקירתו ואמר שבמקרה הראשון היחסים התקיימו בהסכמה, וכי הוא לא ידע שמדובר בקטינה. במקרה השני, לדבריו, הוא קיים איתה יחסי מין, ובמהלכם החליטה המתלוננת לעצור ולעזוב את המקום. 

כעת בודקים בפרקליטות ובמשטרה האם ניתן להגיש נגדו כתב אישום נגד החשוד, המיוצג על ידי עו"ד שאדי נאטור, כאשר אם יוגש  - ככל הנראה יואשם החשוד בבעילה אסורה בהסכמה.

כזכור, מחומר החקירה עלה לאחר מעצרו של אבו עראר אז כי הוא אסף את הקורבנות ברכבו באחד הצמתים באזור השרון, הסיע אותן לחורשה בקרבת מקום ושם תקף אותן מינית תוך איומים ואלימות פיזית. בעקבות האירועים המשטרה ניהלה חקירה בעקבותיה הוא נעצר כאמור.

אבו עראר נחקר לראשונה בעקבות אותם מקרים כבר לפני כחודש אולם שוחרר לביתו. אלא, שבאותו מעמד הצליחו החוקרים בתרגיל מוכר לאסוף דגימות DNA שלו ואלו נשלחו לבדיקה במעבדה הארצית שכמו במקרים אחרים מהעבר הרחוב קבעו כי דגימות ה DNA של החשוד זהות לדגימות ה DNA שנאספו מאותן שתי זירות שונות.

כבר לפני 14 שנים נפתחה במשטרת נתניה חקירה אודות קטינה בת פחות מ-16 שעלתה לטרמפ עם זר לכאורה, וזה הוביל אותה לדרך צדדית שם ביצע בה על פי החשד את זממו.

ניסיונות המשטרה להתחקות אחר עקבותיו של חשוד במעשה עלו בתוהו. הפרשה נותרה בצל ובשנת 2014 לפני כשבע שנים, התרחש באותו מרחב שרון אירוע אונס נוסף כאשר מאפייני האירוע החזירו את החוקרים אל האונס משנת 2006 שנותר ללא פענוח תחת כותרת על"ן (עבריין לא נודע).

בשני המקרים אספו החוקרים ממצאים ודגימות DNA מהזירות ומגופן של הקורבנות אולם גם זה לא הספיק על מנת להתחקות אחר החשוד.

בחודש שעבר כאמור זומן אבו עראר לחקירה ולאחר שנתקבלו תוצאות בדיקת המעבדה הוחלט לעצור אותו כחשוד בעבירות החמורות וכן להמשיך בחקירה האם שמו נקשר לאירועי אונס נוספים מהעבר שטרם פוענחו. 

סניגורו של החשוד, עו"ד שאדי נאטור אמר לאחר המעצר: "מרשי מכחיש את החשדות המיוחסים לו. ברור לי לאור העובדה שהוא נחקר כבר לפני כחודש כי בידי המשטרה לכאורה דגימות DNA אולם גם בכך אין בכדי לקבוע כי מרשי קשור לאירועים לפחות לא על פי טיעוניו. נמתין להתנהלות החקירה וכיוון שמדובר בחשדות חמורים בית המשפט החליט להאריך את המעצר".