איש העסקים צדיק בינו נחקר היום (ראשון) בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח בהרצליה ביום חמישי האחרון. התאונה התרחשה במעורבות שלושה כלי רכב, ברחוב יוניצמן בהרצליה, סמוך לחוף הצוק. בינו בן ה-77 נחקר בלשכת בוחני התנועה במשטרת תל אביב.

על פי החשד, רכבו של איש העסקים פגע ברכב שעמד בכביש מלפניו, וגלש ופגע ברכב נוסף מקדימה אשר עצר במעבר חצייה ברחוב. מיד לאחר התאונה, ולאחר שבדק למצבן של שתי הנהגות ברכבים שלפניו, עזב על פי החשד בינו את המקום, והמשיך בדרכו.

לרוע מזלו של בינו, בעקבות הפגיעה ברכב שלפניו נותרה לוחית הרישוי של ג'יפ המרצדס בו נהג על הג'יפ מלפנים, מה שהוביל למעשה לזיהויו לאחר שעזב את המקום. בעקבות הממצאים פנו הנהגות למשטרה והגישו תלונה. הבוקר כאמור, הוא זומן לחקירה בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח.

עורכי הדין גל שרון ואייל שמרון המייצגים את צדיק בינו הגיבו: "מדובר בתאונת דרכים קלה חזית אחור בין שני רכבים אשר נסעו לפני רכבו של מרשי. מרשי פגע קלות ברכב האמצעי ,לאחר שכבר ארעה התאונה בין הרכב האמצעי לרכב הראשון. מרשי הציע לעמוד בצד ולהחליף פרטים ולאחר שיצאו מהרכב ושוחחו כ-5 דקות אמרה הנהגת שאין צורך כי אין ניפגעים ולא נגרם נזק.

משכך, מרשי עזב את המקום. בשלב מאוחר יותר מרשי הופתע כאשר זומן למשטרה. כמובן ששיתף פעולה ומסר את מלוא הפרטים הידועים לו. 
מרשי שומר חוק, נשאר במקום, שוחח עם המעורבת ורק לאחר שהבין שאין ניפגעים או נזקים עזב את המקום. מרשי מצטער על קרות האירוע ובטוח שבתום הבירור צדקתו תצא לאור".