תלונה נוספת נגד הנאשם המרכזי באונס הקבוצתי באשקלון: יומיים אחרי שהוגש כתב האישום נגד חמשת הצעירים המעורבים באונס הקטינה בת ה-17 בדירתו של הנאשם המרכזי משה אהרון זינו באשקלון, אתמול (שישי) הוגשה נגד זינו תלונה נוספת במשטרה וגם הפעם נקשר שמו לכאורה לעבירת אונס.

את התלונה הגישה צעירה בת 22, תושבת אשדוד, שהגיעה לתחנת המשטרה בשישי בצהריים והתלוננה כי בעת שהייתה בת 17 ניהלה קשר זוגי עם קטין שהיה צעיר ממנה בשנה, נאנסה על ידו, נכנסה להריון, עברה הפלה והקשר ביניהם נותק.

לדבריה, עם פרסום תמונתו של זינו, בפרשת האונס הקבוצתי באשקלון, היא נזכרה בו כמי שאנס גם אותה והחליטה להתלונן במשטרה. כעת בודקים במשטרה את גרסתה ובמקביל זינו ייחקר בחשד למעורבותו בפרשה הנוספת מהעבר. 

תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)
תחנת משטרה (צילום: שאטרסטוק)

כזכור, ביום רביעי שעבר פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד חמישה נאשמים במעורבות באונס נערה בת 17 באשקלון. הצעירים - שה אהרון זינו (20). יחד עמו מואשמים אביב אוחיון (23), יצחק ממן (24), ליאור שמחון (29) ודניאל דנילוב (20) - נאשמים בעבירות של מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס. כמו כן, לזינו מיוחסת גם עבירת תקיפה כלפי הנערה, והוא ושלושה אחרים מואשמים בביצוע עבירה של הספקת סם מסוכן. 

כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כבר ב-6 בינואר, אך הנאשמים ערערו לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי להתיר את פרסום שמותיהם. במהלך הדיון שהתקיים הם חזרו בהם מהערעור. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של כל הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

לפי כתב האישום, המיוחס לכל חמשת הנאשמים, המתלוננת בת ה-17 הכירה את הנאשם זינו והשניים קבעו להיפגש. הנערה הגיעה לדירה באשקלון, בזמן שהנאשמים, יחד עם אדם נוסף שזהותו אינה ידועה בשלב זה, ישבו בסלון הדירה ועישנו קנאביס. בשלב מסוים, בעת שהנערה שהתה באחד מחדרי הדירה, נכנסו הנאשמים והאדם הנוסף לחדר וביצעו בה עבירות מין בצוותא, למרות שסירבה ותוך כדי קריאות גנאי לעברה. הנאשם, זינו, עודד את הנאשמים הנוספים תוך כדי קריאות משפילות לעבר הצעירה ותוך כדי תיעוד האירוע.

כמו כן, במהלך השבועיים שלאחר האירוע בכתב האישום הראשון, מיוחס לארבעה מהנאשמים שסיפקו לצעירה סמים מסוג קריסטל, אקסטה, ואסיד בתדירות יומיומית. לאחד הנאשמים מיוחסות גם עבירות של מעשה סדום ותקיפה. בכתב אישום נוסף, מיוחסות לאותו הנאשם ביצוע של מעשה סדום בנערה שלא בהסכמתה בדירה, וכן בכך שתקף אותה והכה אותה כשרצתה לעזוב את המקום.

החמישה נעצרו בחודש שעבר אחרי שהנערה החליטה להגיש תלונה במשטרה, וסיפרה לחוקרות על עבירות מין חמורות שחוותה. בעקבות תלונתה, במרחב לכיש של מחוז דרום הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד, שהוביל למעצר הצעירים וחקירתם בתחנת אשקלון.