בהשראת מעשיו של אביעד משה? שלושה שבועות אחרי שצפו יחד בתוכנית הטלויזיה "עובדה" שעסקה בכתבה שעסקה בניסיון לרצח של שירה איסקוב על ידי בן זוגה, הוגש בראשון האחרון בבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד אברהם רבח, מתל אביב, המייחס לו עבירות איומים.

מכתב האישום אותו הגישה חטיבת התביעות של המשטרה במחוז תל אביב עולה כי בעת הצפייה בתוכנית פנה רבח אל סיון, רעייתו ואם שלושת ילדיו ואמר לה "את הבאה בתור", "במטרה להפחידה או להקניטה" כפי שטוענת פקד אסתר קופולוביץ התובעת בתיק.

שירה איסקוב בראיון ל''עובדה'' (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)
שירה איסקוב בראיון ל''עובדה'' (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)

במקרה אחר, ביום ה–13.1.2021 שלח הנאשם לרעייתו מסרונים בעלי מסר מאיים: "את תשלמי על זה שאת מדברת כך ליד חברות שלך, אני מבטיח לך", ו"אני יעשה לך היום גיהנום - תברחי מהבית".

רבח לא פסק במסריו ובמשך כחצי שעה שיגר אל רעייתו ארבע הודעות נוספות. "אני אלך רק אחרי שאני יעשה לך תמוות. מה שמפשיל אותי אני יזיין לו את החיים... בי לא מזלזלים יש לך הפשרות לבוא ולהתגרש גם מחר אם את רוצה זה תלוי בך ולא לנסות לשפיל אותי יזבל אחד אני עדיין שמור על הכבוד שלך אל תתעסקי איתי... היום אני מזיין אותך בית זונה....שלחת לאמא שלי ישרמוטה היום זה הסוף שלך". (שגיאות הכתיב במקור א.ח)

לדעת התביעה "במעשים האמורים איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה בגופה, וזאת בכוונה להפחידה או להקניטה".