תינוקת כבת עשרה חודשים מטמרה פונתה הערב (שני) במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשבדמה נמצאו סמים מסוכנים. היא הגיעה למקום עם אמה, וכעת החוקרים מחפשים אחר אביה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

מבית החולים "רמב"ם" נמסר כי התינוקת מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ להשגחה. פרופ' איתי שביט, מנהל מיון ילדים מסר, כי התינוקת "ישנונית ולא מגיבה, אך נושמת בכוחות עצמה ויציבה". לדבריו, "מדובר בשלב זה בחשד לבליעת סמים, שיהיה וודאי רק אחרי קבלת תוצאות בדיקות השתן. במקרים רבים אחרי יממה תינוקות במצב כזה מתאוששים לחלוטין, אך ההשגחה הכרחית". הוא הוסיף כי משפחת הילדה נמצאת גם היא בבית החולים.

באוגוסט האחרון, תינוק כבן 11 חודשים, בנו של יזם ואיש עסקים בשנות ה-40 לחייו המוכר מאוד בחיי הלילה של תל אביב, הובא ביום שישי לבית החולים "דנה" בתל אביב, ובתום סדרת בדיקות עלה חשד להימצאות של קוקאין וסמים נוספים בגופו. כעבור מספר ימים, האב שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים בתנאים מגבילים, שכוללים ערבות צד ג' והרחקה מבנו ומאשתו, שגם היא נחקרה באזהרה.

התינוק הובא לבית החולים על ידי הוריו לאחר שגילה סימני חולשה ואפטיות. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה. איש העסקים נלקח לחקירה, בה אמר כי הוא לא יודע איך הקוקאין הגיע לתינוק. המשטרה הודיעה לעורך דינו כי הוחלט לשחררו בתום החקירה בתנאים מגבילים.