נשים רבות שהכירו את דיאנה רז בת ה-35, שנורתה אתמול למוות ע"י בעלה בביתם ביישוב נעלה, ספדו לה במהלך הלילה (בין שישי לשבת) בעמוד הפייסבוק שלה. כאמור, על פי החשד, בעלה, אמיר - שוטר סיור מתחנה המשטרה במודיעין, ירה בה למוות עם נשקו המשטרתי. על פי החשד הוא ירה בה לעיני ארבעת ילדיהם.

זירת האירוע בנעלה. צילום: דובל'ה שחור, תיעוד מבצעי מד"א

אחת הנשים שהיתה בעבר בסדנה של רז כתבה: "לא נתפס, פשוט לא נתפס. הייתי אצלך בתהליך קצר לפני כמה שנים ואפילו בכמה פגישות אצלך בבית. הרכות שנבעה ממך, היתה כלכך נוכחת, אישה מדהימה, רגועה, נעימה ושמצאה זוגיות מהממת (כביכול) אחרי מערכת יחסים מתעללת לפני המון שנים והיום מצאת את יעודך לעזור להרבה נשים למצוא זוגיות. ואני ביניהם. הוא אפילו פתח לי את הדלת לביתכם פעם אחת. אני לא מאמינה, פשוט קשה לעכל. לא נתפס, פשוט לא נתפס".

גולשת אחרת כתבה: "דיאנוש שלי. העיניים קוראות והלב מסרב להאמין. פרח שנקטף בטרם עת.  את... שהיית עם האנרגיות החיוביות, היכולות זיהוי ואבחנה המדוייקות. את שהעצמת נשים והיית מודל לחיקוי. את כנראה איפשהו נפלת לסטטיסטיקה ולא שמת לב לסימנים גם אם קלושים. את שכל כולך היה המשפחה והילדים. החינוך שלהם, הזמן איתם. קשה לי להאמין שאת כבר לא כאן. תודה על כל מי ומה שהיית אהובה. תנוחי על משכבך. ת.נ.צ.ב.ה".

"אני בשוק אני מזועזעת לא מצליחה להקל שמעתי לא מעט הרצאות שלה על זוגיות אשה טובה עדינה חזקה ועוצמתית למה לקחת אותה מאיתנו למה. נוחי על משכבך בשלום. יהי זכרה ברוך", נכתב בפוסט נוסף.

במקביל, גולשים רבים נכנסו לעמוד הפייסבוק של בעלה, אמיר רז, אשר עפ"י החשד ירה בה למוות מול ילדיהם, ותקפו אותו בתגובות לפוסטים ישנים שפרסם, וכוללים מילות פרגון ואהבה כלפי דיאנה. חשבון הפייסבוק של אמיר, שוטר סיור מתחנת המשטרה במודיעין, מוגדר כפתוח לתגובות, דבר שאיפשר לגולשים רבים להגיב לפרסומים שכתב. מרבית התגובות כוללות מילים קשות ואיחולי מוות, לצד תגובות שתוהות מדוע עשה זאת.