אמיר רז, שוטר הסיור החשוד בכך שרצח אתמול את אשתו דיאנה הובא במהלך הלילה (בין שישי לשבת) לביתם ביישוב נעלה שבבנימין, שם ביצע שיחזור של האירוע אל מול מצלמות החוקרים. המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) צפויה לבקש הערב להאריך את מעצרו, כאשר החשוד יעדר מהדיון כיוון ששהה בקרבת חולה מאומת.

הבת הגדולה סיפרה כי היא ושאר הילדים היו בחדריהם בזמן הירי. לאחר מכן סיפרה כי היא ויתר הילדים ירדו מטה וראו את האם שרועה על הקרקע. קרוב משפחתה של דיאנה סיפר: "אין איבה בין המשפחות. כל כך אהבנו אותו שאנחנו לא מבינים מה קרה שם. איך אדם שולף נשק ויורה? זה לא נתפס. הילדים במצב נפשי קשה".

זירת האירוע בנעלה. צילום: דובל'ה שחור, תיעוד מבצעי מד"א

עורך הדין משה אלון, המייצג את החשוד מסר: "מדובר בתיק בשלבי חקירה ראשוניים. הרקע עדיין לא הוברר עד תום. מה שידוע שאין רקע קודם של אירועים ותלונות בין בני הזוג. נמתין לתוצאות החקירה". 

עו''ד משה אלון (צילום: פרטי)
עו''ד משה אלון (צילום: פרטי)

כזכור, האירוע הקשה התרחש בסביבות השעה 15:40, כאשר התקבלה במוקד מד"א קריאה אודות אישה שנפגעה מירי באזור בנימין. צוות מד"א שהוזעק לזירה מצא את רז בת ה-35 ללא רוח חיים, והוא נאלץ לקבוע את מותה במקום. ארבעת ילדיהם של בני הזוג היו ככל הנראה עדים לרגע הקשה, בו אביהם שלף את נשקו וירה כדור בראשה של אמם. הם הועברו, לפחות באופן זמני, לחזקתו של סבם – אבי החשוד ברצח.

מפרטי החקירה הראשונים עולה, כי מיד לאחר האירוע יצר החשוד ברצח קשר טלפוני עם מפקדו, ואמר לו: "יריתי באשתי, הרגתי אותה". לדברי פרקליטו, החשוד אמר כי הוא לא יודע מה גרם לו לעשות זאת, וציין כי בינו לבין אשתו התנהל ויכוח סתמי לפני הירי. 

אם אישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560, או התקשרו בעצמכם. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, בערבית, ברוסית ובאמהרית.