שעות בודדות לאחר הרצח המזעזע בנעלה, בו רצח השוטר אמיר רז את אשתו, דיאנה רז ז"ל, נעצר נעצר לוחם ימ"מ ממשמר הגבול בחשד שאיים על אשתו. כאמור, השניים נמצאים בימים אלה בהליכי גירושין, ובמהלך סוף השבוע היא הגישה נגדו תלונה, בטענה כי איים עליה.

זירת האירוע בנעלה. צילום: דובל'ה שחור, תיעוד מבצעי מד"א

הוא הובא לתחנה, וכשהובן שהוא לוחם מג"ב - הוא הועבר לחקירה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) - שם נחקר באזהרה ושוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית בן חמישה ימים. בין היתר, הוא הורחק מביתו ומאשתו למרחק של 500 מטרים. 

יצוין כי בני הזוג נמצאים בהליך גירושים. השוטר אפסן את הנשק האישי שלו ביחידה, לטענתו כי ידע שיש מתיחות ביניהם ויידע על כך את החברים שלו.

בתוך כך, במקרה אחר - אישה התלוננה במשטרה נגד בעלה, גמלאי משטרה, שפרש משירות לפני 17 שנים. עפ"י התלונה - הוא הטיח בה מילים קשות, בהן "לא יקרה כלום אם תמותי". בתום החקירה הוא הובא לביהמ"ש בראשון לציון, שם השופטת זוהר תיבון סגל מתחה ביקורת על מח"ש שלא שיחררו את החשוד בתום החקירה. השופטת טענה שהעובדה שהיה אירוע כזה הופך ללגיטימציה לעצור על אמירה.

כזכור, דיאנה רז, מטפלת ויועצת זוגית, נורתה ביום שישי למוות ע"י בעלה אמיר, שוטר סיור ממשטרת מודיעין. הוא עשה שימוש נלוז בנשקו המשטרתי ברגע של אובדן דעת, וירה שתי יריות שפגעו בראשה, כל זאת כאשר ארבעת ילדיהם שוהים בבית ועדים להתרחשות. הם הועברו, לפחות באופן זמני, לחזקתו של סבם – אבי החשוד ברצח.