ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה אמש סרטון ברשתות החברתיות ובו אמר שכולם רואים שמסע הצעד נגדו מתפורר, ומבינים שהדיונים המשפטיים הם ניסיון שקוף להפיל אותו. הוא דרש מתומכיו שלא להגיע לדיון המשפטי שמתקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים בתיקי האלפים נוכח התפשטות מגפת הקורונה, אבל למרות הקריאה רבים הגיעו, משני צדי המתרס, כדי להפגין בסמוך לבית המשפט. עורך הדין דב וייסגלס,  יועצו של נתניהו לשעבר ומנהל לשכתו של ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל, התייחס הבוקר (שני) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM למשפט וטען כי אם המועד הבא לדיון ייקבע לפני תחילת הבחירות, יתווסף נימוק נוסף למחנה נתניהו כיצד בית המשפט, הפרקליטים, השוטרים, השופטים, הקלדניות וכל מי שסובב סביב העניין קשר קשר להדיח רה"מ מכהן".

לא הגנת על ראש ממשלה במשפט פלילי, זה קורה בפעם הראשונה היום כי גם אולמרט כשנשפט לא היה ראש ממשלה. אריאל שרון כן נחקר כשהיית לידו. מדובר בחתיכת מעמד שהופך את עורך הדין ליותר מסתם פרקליט, נכון?
"זה לא אמור להיות כך, התשובה היא כן מבחינת המשקל, החשיבות, הפרסום, קרבות האימים שמתרחשים לא בזירה המשפטית אבל בסך הכל המשפט הוא משפט. כרגע על פי המעט שהספקנו לראות ולשמוע, ההרכב מקפיד לנהל את המשפט כפי שצריך להתנהל משפט".

יו"ר הכנסת אמר להרכב השופטים – אל תפתחו את שלב ההוכחות כי זה עלול להשפיע על הבחירות.
"כאשר עלו גם בבית המשפט וגם מחוצה לו טענות בנושא הנבצרות, כלומר, שאדם לא יכול לכהן כראש ממשלה ולהיות נתון ללחצים בעת ובעונה אחת, שמענו בנחרצות שאין קשר בין הדברים. ראש הממשלה יכול לקיים את כל חובותיו כראש ממשלה בלי קשר למשפט. הנה מתברר שלא כך, יש סתירה חריפה, הבקשה או הטענה לדחיית המשפט עקב הבחירות היא בדיוק היפוכה של הטענה. אני יכול להיות ראש ממשלה ולקיים כל חובה כולל חובה פוליטית וחובה של ניהול מערכת בחירות ובעת ובעונה אחת לנהל את המשפט והנה שני הערוצים המקבילים מתנגשים או סותרים זה את זה. סנגוריו שהם היחידים שרשאים לפנות לביהמ"ש לא טרחו לפנות בבקשה מסוג זה ולבקש את דחיית הבחירות. זה נעשה כמובן בפנייה ציבורית, שהתכלית שלה היא שבמידה וביהמ"ש יקבע את שמיעת המשפט לפני הבחירות, מה שבהחלט ייתכן שהרי קביעת המשפט היא פונקציה של יומן השופטים והסנגורים, אם המשפט ייקבע לפני תחילת הבחירות יתווסף נימוק נוסף למחנה נתניהו כיצד ביהמ"ש, הפרקליטים, השוטרים, השופטים, הקלדניות וכל מי שסובב סביב העניין קשר קשר להדיח רה"מ מכהן". 

קיבלתי עדכון שנתניהו עזב את הדיון.
"יש פה צד נוסף, שזה עם ישראל. עם ישראל זכאי שהסיוט הזה ששמו משפט נתניהו, בין מבחינת אלו שרואים בו קורבן חף מפשע, לבין אלה שמכנים אותו 'קריים מיניסטר', יעלם מחיינו. ראש ממשלה שמכהן במצב כזה, ואני אומר את זה בלי לנקוט עמדה בעדו או נגדו אבל ברור שכל החלטה, כל אמירה, כל גן ילדים שהוא חונך עכשיו נתפס מיד האם זה בא לשרת אותו, האם זה נגדו, האם זה בעדו. הכתם המתמיד הזה על כל תהליך קבלת ההחלטות הממלכתיות חייב להסתיים, לכן נאשם במצבו של ראש ממשלה, שבאמת מאמין בזכאותו, משגע את עורכי הדין, את בית המשפט להקדים, לשמוע מיד, להסכים על ראיות כדי לקצר. בואו נתחיל לשמוע את המשפט הכי מוקדם, נסיים אותו הכי מוקדם, כאדם לאדם אנחנו מקווים שיצא זכאי אבל אם הוא צריך להיות מורשע - שזה יקרה הכי מוקדם שאפשר והסיוט הזה יוסר גם מחייו הפרטיים וגם מחיינו הציבוריים".