לאחר חידוש משפטו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בחדשות 12 פורסם הערב (שני) כי הפרקליטות שוקלת לזמן את איש העסקים ארנון מילצ'ן לעדות במהלך שמיעת העדים בתיק 4000.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כפר באשמה בדיון בבית המשפט. צילום: קונטקט

עוד דווח כי בתביעה מודאגים מהקשר בין מילצ'ן ובין פרקליטו של נתניהו, עו"ד בועז בן צור. על פי הדיווח, בשבוע שעבר התקשר מילצ'ן בטעות לאחד מחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, כשחשב שהוא מתקשר לבן צור, מה שעורר חשד כי מופעלים לחצים פסולים על מילצ'ן.

כזכור, קרוב לתשעה חודשים אחרי שפקד בנימין נתניהו את בית המשפט המחוזי בירושלים ביום פתיחת משפטו בחודש מאי אשתקד, חזר היום ראש הממשלה לאולם המשפט לדיון בנוכחותו ובנוכחות שאר הנאשמים בתיקי האלפים, שבו נדרשו להשיב לסעיפי האישום שהוגשו נגדם. מדובר בבעלים לשעבר של בזק ושל האתר וואלה, בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ', וכן מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס, וכולם כפרו באישומים נגדם. זמן קצר לאחר תחילת הדיון נתניהו הודה לשופטים ויצא מהאולם, לאחר שקרא פתק שקיבל מצוות ההגנה שלו.

במהלך הדיון התובעת הראשית בתיקי רה"מ, עו"ד ליאת בן ארי, הודתה לראשונה כי האישורים לפתיחת החקירה בתיק 4,000 ו-1,000 ניתנו באופן לא מספק. את הדברים אמרה בתגובה לטענות פרקליטי רה"מ, שדורשים לבטל את כתב האישום נגד נתניהו בטענה לליקויים בהליך קבלת אישור היועמ"ש. בהמשך, פרקליטיו של אלוביץ' תקפו את הפרקליטות וטענו שלא קיבלו את רשימת העדים באופן מסודר וכן חומרים נוספים.