יובל כרמי, הפסיכולוג החשוד בפגיעה מינית במטופלות יובא היום (שלישי) בשעה 10:00 לדיון בבית המשפט בירושלים, שם בהחלטת הפרקליטות, הוא צפוי להשתחרר בתנאים מגבילים למעצר בית. המשטרה צפויה להגיש בימים הקרובים הצהרת תובע, החתומה ע"י הפרקליטות, נגד קרני, בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום כבר במהלך השבוע הבא. כאמור, כרמי מיוחסות עבירות אונס ומעשים מגונים במטופלותיו. מדובר בעבירות של קיום יחסי מין תוך ניצול תלות ומרות, ושל מעשים מגונים ועבירות אינוס תוך ניצול יחסי מרות.

כרמי, בשנות ה-60 לחייו, נעצר לאחר שהוגשה נגדו תלונה במשטרה. עם פרסום שמו הוגשו נגדו חמש תלונות נוספות בגין בעבירות מין. התלונה הראשונה הוגשה ע"י אריאל קים ארד בת ה-21, שבחרה להיחשף בפנים גלויות בראיון ששודר בחדשות 12 בשבוע שעבר. על פי  החשד הוא ניצל אותה, ומטופלות נוספות מינית.

מהתלונה הראשונה עולה, כי לטענתה, הוא ניצל את יחסי התלות ביניהם, תוך שהוא מקיים עימה יחסי מין. בנוסף ציינה, כי החשוד ביקש ממנה לא לספר על שאירע בעת שהגיעה לטיפול.

באחד מאתרי האינטרנט, כרמי מציג עצמו כ"פסיכולוג קליני מירושלים, המטפל במסגרת קופת חולים כללית ובקליניקה פרטית. בעברו היה מורה לפסיכותרפיה במכללת וינגייט ולפסיכולוגיה במכללת אל קאסמי. מנחה קבוצות ומרצה, ופעיל ותיק בארגוני שלום והידברות. בעל ניסיון רב בהנחיית קבוצות של נפגעי פעולות איבה".