בית המשפט האריך היום (שלישי) בארבעה ימים את מעצרו של אורן כחולי, תושב ראש פינה בשנות ה-40 לחייו, החשוד בעבירות זיוף, מרמה, התחזות והפרת בידוד. כחולי ניהל מרפאה בשם Praium Medical Solutions בתל אביב והציג את עצמו כד"ר המאבחן ומטפל במגוון מחלות כרוניות ואקוטיות בשיטות ייחודיות. בתוך כך, כחולי חשוד שטיפל באנשים מבלי שהוא מורשה לכך.

המשטרה עצרה אותו אתמול, לאחר פעילות משותפת שלהם עם משרד הבריאות. על פי החשד התבצעו במרפאה הזרקות של תכשירים שונים מסוג בוטוקס. בנוסף, תפסו השוטרים במרפאה ציוד רפואי, זריקות רבות המכילות חומצה היאלורונית, סטרואידים ועוד. החזקה ושימוש במוצרים אלו מותרת רק במרפאות רפואיות שנרכשו כדין מחברות תרופות.

הציוד שנתפס בקליניקה שאותה ניהל אורן כחולי (צילום: באדיבות משרד הבריאות)
הציוד שנתפס בקליניקה שאותה ניהל אורן כחולי (צילום: באדיבות משרד הבריאות)

בנוסף, התברר כי ביום המעצר אורן כחולי היה אמור לשהות בבידוד בביתו, אך הפר אותו ושהה במרפאתו וזאת בניגוד להנחיות של משרד הבריאות. 

כזכור, בסוף חודש ינואר, המשטרה עצרה גבר כבן 35, תושב תל אביב, החשוד בהתחזות לרופא. הגבר נעצר בחשד להתחזות לרופא, קבלת דבר במרמה והתחזות לבעל תעודה. על פי החשד, הוא טיפל במטופלים במשך שנים כשהוא מתחזה לרופא דרמטולוג. בשנים האחרונות, ביצע החשוד פעולות רפואיות וקוסמטיות שונות במטופליו, המותרות לביצוע רק על ידי רופא מוסמך.