יממה אחרי שהועברה למוסד סגור, אימה של הקטינה בת ה–13, שעל פי החשד נפלה קורבן לאונס קבוצתי כפי שנחשף לראשונה במעריב, הודיעה שהיא לא מוותרת  ותיאבק בהחלטה. "הלב שלי נקרע", אמרה. "הכי קל לזרוק את הילדה למוסד סגור. לא מוכנה שתיפול קורבן גם למוסדות הרווחה".

"כבר חודש וחצי מאז המקרה שאני מבקשת מפקידת הסעד והאפוטרופסית להעביר אותה למקום סגור אבל לא מוסד עם עברייניות אלא מרכז חירום. הילדה שלי במצב שהיא לא יכולה לשמור על עצמה. היא לא מודעת לדברים שהיא עושה, למה היא צריכה להיות בין עברייניות? היא חייבת מרכז חירום, נכון שזה מקום זמני אבל זה מקום שבו היא תקבל טיפול ואיפוס. אתמול נודע לי שהם הוציאו צו להכניס אותה למוסד סגור ארוך טווח זה לא מה שהיא צריכה". 

קרוב משפחתה של הנערה ציין: "האם כועסת שגם במקום הקודם שבו התגוררה המשפחה הנערה שהייתה במצוקה נוראית לא זכתה לטיפול ראוי וגם הפעם העדיפו להעביר אותה למוסד סגור".

אמה של הקטינה הוסיפה: "אני פשוט לא מבינה, מוסד סגור שמים עבריינים למה צריך לשלוח נערה שהיא קורבן למוסד סגור. חוששים שיפגעו בה? שיטפלו בה. אני רוצה שיעבירו אותה בדיקת סמים, לראות אם פגעו בבת שלי. עד עכשיו לא עשו את זה".

בתוך כך, אמש עוכבו לחקירה קטין וצעיר החשודים בפרשה אחרת, ולשניים יש קשר לא ישיר לפרשת האונס הקבוצתי בקטינה. על פי החשד, הנערה נפלה קורבן לאונס קבוצתי שבוצע בידי שלושה אנשים, כאשר אדם אחד נוסף עמד וצפה. 

כאמור, הקטינה הועברה למוסד סגור עד לדיון בוועדה שתדון בעניינה ביום שלישי הקרוב. האם הורשתה לראות את בתה לדקות ספורות כשבמהלך המפגש הטיחה בה בתה האשמות על כך שעירבה את המשטרה.

עדיין לא ברור כיצד נוצר הקשר עם המעורבים, אך על פי הקטינה, הגברים אנסו אותה בזה אחר זה, תוך שהם מסיבים לה נזקים קשים, שבעקבותיהם פונתה לחדר ארבע בבית החולים הלל יפה בחדרה. בתום בדיקה נקבע באופן חד־משמעי כי אכן נפלה קורבן לאונס. 

הקטינה תיארה בפני החוקרים את האירוע המזעזע, ולאחר מכן הועברה לטיפול גורמי הרווחה במקום מגוריה. לאחר שהילדה הועברה למוסד חוסים באזור המרכז, היא ברחה מהמקום ובשיחה בתיאום בין אמה של הקורבן לבין פקידת הסעד המלווה אותה, הוחלט שהיא תישאר בבית אמה עד לקיום ועדה בעניינה.