בבית משפט השלום בראשון לציון הוארך היום (ראשון) בחמישה ימים מעצרו של השוטר אמיר רז, החשוד ברצח רעייתו דיאנה לפני כתשעה ימים.

Apply to all current uploads Folder --- Tags (comma-separated) זירת האירוע בנעלה. צילום: דובל'ה שחור, תיעוד מבצעי מד"א

שופט בית המשפט קבע בהחלטתו להאריך את המעצר כי "מדובר באירוע טרגי. החשד הוא שהחשוד רצח את אשתו מול ילדיהם. עיון בתיק החקירה מעלה כי עד בקשת המעצר האחרונה נעשו פעולות חקירה רבות, וכי היחידה החוקרת עבדת ללא לאות. עם זאת, נדרשות עדיין פעולות חקירה נוספות".

עוד ציין השופט כי "קיים חשד מעבר לסביר הקושר את רז לאירוע ולמעשה, ועל כן החליט להאריך את מעצרו. עוד קודם לכן ביקשה המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) להאריך את מעצרו של רז ב-10 ימים, תוך שנציג המח"ש מציין כי "ישנן עוד פעולות רבות לביצוע", וכי בחקירתו האחרונה החשוד ניסה לטעון להגנה עצמית, כביכול.

עורך הדין משה אלון, המייצג את רז, תהה מדוע יש צורך בכל כך הרבה ימים. "ראינו תיקים מורכבים מזה", אמר. נציג מח"ש השיב לו: "ביצענו את רוב פעולות החקירה, אולם כל פעולה הצריכה פעולות נוספות. גבינו כ-30 עדויות ואנחנו עובדים ללא הפסקה, ועדיין יש דברים שצריך לבדוק". השופט התרשם, כאמור, מעבודת צוות החקירה, אך החליט להאריך את המעצר בחמישה ימים, זאת לאחר שהונחה על שולחנו חוות דעת פסיכיאטרית ראשונית, לפיה רז כשיר למעצר.