בוקי נאה, הכתב הפלילי הוותיק, שוחח הערב (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתכניתם ב-103FM. נאה התייחס לסיבות שבגינן הוחלט לשחרר בעוד תשעה חודשים את העבריין זאב רוזנשטיין ממאסרו, וניסה להסביר מה עובר בראשו של בכיר לשעבר בעולם הפשע, המשתחרר בגיל 67 לאחר 17 שנים בבית הסוהר.

ועדת השחרורים הורתה לשחרר את האסיר זאב רוזנשטיין בתנאי שהמדינה לא תגיש ערעור על ההחלטה. מה דעתך על כך?
"הוא הולך להשתחרר בעוד תשעה חודשים, אבל בינתיים המדינה תגיש ערעור כי לטענתה הוא עדיין מאוים והאויבים שלו, שיושבים בכלא עדיין, יכולים לשלוח מישהו שיוריד אותו מבחוץ. זה נראה לי קצת... אתה יודע...".

כלומר, כלא הפך להיות מקום שמגן על אנשים?
"תשמע, יושבים בכלא אנשים ששלחו אנשים אחרים להרוג בגלל רוזנשטיין שפעם היה האיש הגדול ומה שנקרא, דפק אותם. למשל, האחים אברג'יל שבטוחים שהוא זה ששלח מישהו שיירצח את אח שלהם יעקב". 

כמה זמן הוא יושב בכלא?
"רוזנשטיין יושב כבר 17 שנה. תשמע, בגיל 67 להשתחרר מהכלא כשיש לך חשבון בנק צדדי עם כמה שקלים, ושתי וילות נאות. אני פוגש את החבר'ה מהמחזור שלו על אופניים בים שותים קפה מול הגלים. בגיל הזה אתה לא רוצה להסתבך אפילו לא על חנייה בכדי חלילה לא להיכנס לכלא. לרוזנשטיין היו 17 שנה לחשוב בכלא, וזה מספיק זמן להגיע למסקנה שכל השותפים שלך בוגדים בך וזה הכל עניין של אינטרסים וכסף, וגם הפשע לא משתלם. הוא לא ילד, וכבר שנים ארוכות חולה בסרטן, ויכול לחיות את חייו בשקט".

הוא גם חולה בסרטן?
"הוא חולה כבר עשר שנים בסרטן העור, ויש לו אפילו נינים, אז הוא לא ילך עכשיו לשדוד וגם אם הוא ישקיע באיזו עסקת סמים כמו שעשה בעבר אז בסוף הבלדר ברחוב יבגוד בו וזה יגיע עד למעלה ויהיה מזה תיק. אנשים בגיל הזה יגידו לך שהפשע לא משתלם".

אבל עם שתי וילות כנראה שהוא דווקא משתלם.
"אני לא אגיב לזה, אבל מה שכן, אם יש אנשים שרוזנשטיין ירצה לבוא איתם חשבון הם לא עבריינים אלא דווקא שני קציני משטרה - אחד שקוראים לו אבי נוימן והשני היה קצין המודיעין של היחידה המרכזית, והם שלחו אותו לבית הסוהר".