גיא פלג, כתב המשפט הבכיר של חדשות 12, שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וגולן יוכפז בתכניתם ב-103FM על הפרסומים לפיהם שוחח בנימין נתניהו עם ארנון מילצ'ן ועדי תביעה נוספים בתיק 1,000. לדבריו, שיחה תמימה בין השניים היא דבר לגיטימי, אבל צריך לבחון "האם יש כאן גם ניסיון להעביר מסר". פלג רמז בדבריו כי יתכן וצוות ההגנה של ראש הממשלה "מנסה ללכת על הראש של העדים, ואולי אף לפגוע בהם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף: "אתם מדמיינים שמישהו ימנע ממני להביא סיוע כלכלי בגלל בחירות?" (קרדיט: ללא)

מה דעתך על דבריו של נתניהו?
"תראו, לגיטימי שנאשם יברך ברכת חג שמח עד תביעה מרכזי נגדו, צריך לזכור שבמשפט נתניהו גם השר לשעבר זאב אלקין ויאיר לפיד הם עדי תביעה, יריב לוין הוא עד תביעה, גם גלעד ארדן הוא עד תביעה, וגם עו"ד עמית חדד הוא עד תביעה. השאלה היא שאלת המהות, האם יש כאן ברכת 'חג שמח', או האם יש כאן ניסיון להעביר מסר לעד שאומר 'תשמע, אני אוהב אותך ומתגעגע, חברים היינו וחברים נשאר, אבל אל תקרע אותי על הדוכן'". 

הפרקליטות חושדת שכן.
"הפרקליטות רואה את התמונה כולה. כשאנחנו מדברים רק בעניינו של מילצ'ן על התנהגות ממש מדהימה שבה עורך הדין של מילצ'ן בהיותו חשוד, ומדלג, כשנסגר התיק נגד מילצ'ן והופך להיות פרקליטו של נתניהו. כשאנחנו רואים את המערכה שמתנהלת בעת ובעונה אחת נגד יתר העדים זה מביא אותי למסקנה שמישהו מנסה ללכת על הראש של העדים, ובחלק מהמקרים אפילו לפגוע בהם".

למה אתה מתכוון?
"אחד מעדי התביעה המשמעותיים הוא עד המדינה שלמה מומו פילבר אז אנחנו זוכרים שמתחת לבית שלו יום אחד איזה אוטו של ברסלב והשמיע כל מיני שירים בגנותו, אבל אז אומרים שזה רק אוטו של ברסלב כזה, ושאלו למה מנפחים. בנוסף, מישהו שינה את העמוד בויקיפדיה של אילן ישועה, ה-עד בתיק 4000 ובעצם מי שקורא את העמוד הזה חושב שאילן ישועה הוא מחולל תיק 4000 והוא העבריין המרכזי ולא נתניהו ואלוביץ'". 

אז אתה אומר לנו לחבר את כל הנקודות האלה ולהגיע למסקנה.
"נכון מאוד".